Skip to main content

Hoi hoi!

Ik heb hulp nodig, nou hier komt het! Ik ben 15 jaar en zit op de middelbare, ik heb voor 1 vak een docent die ik heel leuk vind, hij zit constant in mn hoofd en ik droom over hem (ik weet dat t raar klinkt) alleen hij is meerderjarig en ik niet hij heeft een vriendin en het is een docent natuurlijk maar toch heb ik t gevoel dat hij mij ook wel aardig vindt omdat in de les kijkt hij heel veel naar mij als ik en mijn vriendinnen aan het praten zijn en het is te luid dan spreekt hij nooit mij aan terwijl ik er net zo goed aan mee doe.

als ik een vraag heb komt hij bij mijn tafel en hurkt hij neer en gaat hij met zn armen op de tafel leunen soort van (dit doet hij bij iedereen) maar mij kijkt hij dan de hele tijd aan ook gaat hij af en toe over mij heen hangen en raakt hij me aan (niet op een vieze manier gewoon een een soort van met zijn armen omdat hij zo over me heen hangt en dat dat dan denk ik perongelijk gebeurd) dit zie ik hem niet doen bij andere.

hij is heel lief tegen mij (ook wel tegen andere) en ik wordt er gek van en ik wil het liefst altijd bij hem zijn, hij kijkt me ook altijd zo lief aan. 

ik heb nog nooit iemand zo oprecht leuk gevonden, ik merk dat ik vaak de aandacht van oudere jongens/mannen fijn vindt. Ik ben wel verliefd geweest op jongens van mijn leeftijd maar nog nooit zoals dit. 
ik weet dat dit niet kan maar ik weet miet wat ik moet doen! Help me out xx

Geen reactie

Reageer