Vraag

Verliefd op docent

  • 25 April 2024
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb een probleempje, ik ben namelijk super verliefd op mijn engels-docente. Zij is nu 23 jaar en ik dus 13, ik weet dat dit eigenlijk niet mag maar ik wil het toch zo graag. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen heeft iemand tips?

 

Groetjes mij


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heyy @Kowce!

Dat is niet erg en dit gebeurt echt heel vaak, maar zoals je zelf ook al zegt een relatie met haar gaat hem nu niet worden want jullie leeftijdsverschil is simpelweg te groot. Ik zou toch proberen om er over heen te komen en om het gevoel los te laten hoe moeilijk dat misschien ook is en waarschijnlijk gaat het gevoel ook vanzelf wel weer over.

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 1
Badge

Heyy @ItsJustMe 

Ik weet het en ik doe mn best maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet😅

Ik weet nou eenmaal dat zij een stukje ouder is en dat gaat ook niet veranderen… Toch vind ik het jammer en word ik er soms een beetje somber van. Maar dank voor je berichtje💗

 

Groetjesss

Reputatie 4
Badge

Het komt wel goed. Soms word je verliefd op iemand die ouder is. @ItsJustMe heeft gelijk. Je word vast wel weer verliefd iemand anders. En als dat niet gebeurt kan je terecht bij je mentoren op je school die kunnen je helpen. Maar ik zou gewoon wachten dan waait het wel weer over. Het komt heus goed🌸

 

Groetjeeeeees @Natuurlijk_anoniem 

Reputatie 1
Badge

Heyy @Natuurlijk_anoniem,

Bedankt voor je berichtje! Ja ik denk dit zelf ook wel maar daardoor denk ik juist alleen maar aan haar… En met mijn mentor heb ik niet zo’n hele goede band en het is misschien een beetje raar om het aan een collega van haar te zeggen😅 Maar bedankt!

 

Groetjess

Reageer