verliefd op docent

  • 17 December 2018
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

Ergens deze week heb ik een gesprek met mijn gymdocent over het feit dat ik gevoelens voor hem heb. Hij weet dit nadat ik samen met mijn afdelingsleidster heb besproken dat ik gevoelens voor hem heb, zij heeft dit uiteindelijk tegen hem gezegd. Vandaag was ik bij hem langs geweest samen met een vriendin om te vragen wanneer hij dat gesprek wilde gaan voeren, daarvoor durfde ik echt niet naar binnen maar uiteindelijk ben ik naar binnen geduwd. Mijn vriendin heeft ook tegen hem gezegd dat ik niet eens naar binnen durfde.

Ik ben nu echt doodsbang voor dat gesprek die ik ergens deze week heb, en nu heb ik morgen ook nog is gym..

iemand tips? is er iets wat ik hem echt moet zeggen?


In mijn eerdere topics lees je details over dit probleem.


xx
anoniem14x

4 reacties

Oke verliefd zijn is niks om je voor te schamen het overkomt je je kiest er niet zelf voor maar aangezien dit een docent is zou ik als ik jou was proberen over hem heen te komen en een leuke jongen/meid zoeken van je eigen leeftijd
Hoi Helpertje01,

nou dat gesprek ging echt goed hij reageerde super lief en hij had zelfs spijt dat hij had gezegd dat ik geen contact Meer mocht zoeken. Mijn afdelingsleidster was bij het gesprek aanwezig maar ze wist het al dus vond het juist fijn. Hij is juist normaal blijven doen en nu is het vakantie en mis hem enorm. En mijn afdelingsleidster ook heel erg. Het liefst wil ik hun nummer maar weer niet zo goed hoe ik dat moet vragen! Kan je me daarin misschien helpen? Btw ze weten dat ik die gesprekken heel erg fijn vindt.
Badge
God zegene u💂🏿
Ik zou het gewoon vragen met de rede! Eerlijkheid is toch het best!
ik snap je wel! Ik heb hetzelfde alleen ik ben een meisje en ik vind een vrouwijle docent van 26 uitzonderlijk aardig, ik ben er langzaam overheen gekomen het was erg moeilijk omdat ik haar natuurlijk elke dag zie! Een vakantie doet erg goed hiervoor

Reageer