Vraag

verliefd op de allerbeste vriend van mijn beste vriendin

  • 2 April 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik denk al een tijdje dat ik verliefd ben op de beste vriend van mijn beste vriendin.

hij is als een broer voor haar en ik denk dat zij het nieuws niet zo goed zou opvangen ik ben niet alleen bang om het aan haar te vertellen maar ook om het aan hem te vertellen.  een vriend van mij zegt dak er voor moe gaan en als mijn beste vriendin dat niet oke vindt da ze geen goeie vriendin is. maar ik wil geen ruzie stoken tussen hun en wil zelf ook geen ruzie met haar. daarbij denk ik dat hij zelf ook een cruch heeft op iemand anders en dat ik kei hard wordt gefriendzoned als ik het hem zeg. dus moet ik 100% gaan voor men cruch en het risico lopen dat ik miss 2 goeie vrienden kwijt ben. of de jongen vergeten en er zeker van zijn dat ik mijn 2 vrienden behoud?


2 reacties

Badge

hoii, ik ben zelf verliefd op mijn beste vriend en eerst wilde ik dit ook niet tegen mijn andere beste vrienden vertellen die ook super goed bevriend met hem zijn (ik denk dat dit een beetje dezelfde situatie is.) uiteindelijk heb ik het wel gezegd en vatten zij het juist heel leuk op. ik denk dat jouw beste vriendin dit ook gewoon leuk zou opvatten.

kleine update in deze situatie de jongen die ik leuk vindt is nu samen met iemand

Reageer