Beantwoord

Verliefd op crimineel

  • 22 September 2019
  • 4 reacties
  • 598 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van 14, bijna 15 jaar.
Ik ben vorig schooljaar van school gewisseld, en toen ik een tijdje op die school zat ben ik een jongen leuk gaan vinden. Ik noem hem nu even 'Swen' wat niet zijn echte naam is.
Ik probeer al een tijdje er voor te gaan zorgen dat hij mij leuk vindt, tot ik ergens achter kwam.
Hij is een crimineel, hij jat dingen van winkels, en heeft pilletjes en alcohol.
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik nog wel iets met hem wil, omdat ik echt ontzettend verliefd op hem ben, maar ik ben bang dat ivm mishandelingen bij mensen die door hem zijn gedaan, dat ik niet veilig ben. help.
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 September 2019, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

Hoi

Je hebt gevoelens voor Swen. Laatst kwam je erachter dat Swen criminele daden verricht, waardoor je twijfels hebt rond het bekennen van die gevoelens.

Het zou absoluut kunnen dat Swen een zekere "scheiding" zou kunnen creΓ«ren tussen z'n criminelere activiteiten en een relatie. Voor jou zou hij bijvoorbeeld heel zorgzaam kunnen zijn, terwijl hij daarbuiten, zonder jou erbij te betrekken, z'n huidige activiteiten voortzet. Echter lijkt dit me vrij lastig, en zou het kunnen gebeuren dat jij, eventueel indirect, betrokken raakt bij z'n criminele handelingen.

Je zou je gevoelens naar Swen toe kunnen bekennen, en afwachten hoe hij hiermee omgaat. Wie weet zal hij een poging doen om zijn criminele heden stuk bij stuk achter zich te laten. Ondanks dat deze kans erin zit, is het verstandig van je om op je hoede te zijn. Houd gerust grondig in de gaten dat je niet meegesleurd wordt in zijn criminele wereld. Praat er eventueel ook met vrienden over, zodat je er een extra mening bij hebt.

Groetjes
Kenshin
Hoi. Dit zou inderdaad een negatieve invloed op je kunnen hebben. Als je door een crimineel milieu omgeven wordt zal je er zelf ook sneller in betrokken raken en al dan niet in de problemen raken. Ik raad je aan om goed na te denken, terwijl je even alle achtergrond achterwege laat, of je van het innerlijk van deze persoon houdt. Als je antwoord daarop ja is, zou ik niet twijfelen om je gevoelens te vertellen en zijn reactie af te wachten. Wees wel voorzichtig, je weet maar nooit hoe hij kan zijn/worden als je intiemer met hem wordt.
veel succes!
Hoi, ik herken je worsteling. Ik heb ook een tijdje een crimineel vriendje gehad. Hij dealde drugs, verdient daar goed mee en had ook vuurwapens.

ik heb een hele leuke tijd met hem gehad. Hij was heel lief voor me, en had ook veel centjes voor leuke dingen. En ik vond t eigenlijk wel kick wat die deed al heb ik daar niet zoveel mee te maken gehad.

Het is uitgegaan omdat hij is vreemdgegaan maar niet om de jongen die hij is.
Ik ben ook verliefd geweest op een meisje die wat op haar kerfstok had. Ik was 11-12 zij 15-16 een engel in verschijning, knap gezichtje, schoon lijfje en een onschuldige uiterlijk. Haar vader een agent dus je kent het type veroorlooft zichzelfveeveel want papa is een agent.

Ze droeg meestal een jurkje, knie kousjes dus de bil bloot wat ik aantrekkelijk vond en all stars ook had ze gekleurd haar en een knuffel bij haar je zou zeggen lief meisje.

Op een dag was ze alleen op speeltuin. Ik ging naar haar en zij tegen mij is er iets? Ik zei nee nee toen ze zei je loert continu wat is er en ik zei dat ik haar leuk vond, zij 😁.
Later zei zij zet je neer kleine en shhhh trekje hebben van mijn sigaret en ik was van nee mag ik niet ze zei 1 trek en 😚dan krijg je een lekkere kus wat ik als verliefd meisje niet 2x liet zeggen. Ze hier πŸ˜™ en zei jointjes zijn lekker niet soms? Ik was van waaaaaat toen ze zei ik draai je een tong lekker ding maar 1 ding kom mee ze nam me mee naar een winkel en zei ga binnen, pak een fles vodka en stop deze onder je trui vervolgens loop je zo snel mogelijk buiten.

Ik zei dat is pikken dat doet ik niet en zij 😘 doe het en ik neem je mee in bed wat op mijn gevoel werkte dus ik ging pikken wat een pc opleverde. Zij was van 😒ik zou zoiets niet zeggen zij heeft het gedaan. Ik was van verdomme die kreng en zij πŸ˜›

Later bleek dat ze 1 gewapend overval op haar naam had.
Drugsbezit, openbare dronkenschap, diefstal en prostitutie. Dus geen heilige maar ze kon zo op iemand inspelen. Liefde maakt inderdaad blind en ik zou zeggen dumpen die handel want ze sleuren je mee maar als er wat gebeurt wie is de schuldige? Jij want criminelen zijn manipulerende personen die wikkelen je zo rond hun vinger.