Vraag

Verliefd op collega

  • 7 April 2020
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben een jongen van 15, en ik vind zegmaar een meisje leuk dat ook bij de AH werkt, alleen zit zij achter de kassa, en ik sta dus in de winkel.

Maar hoe moet ik dan nu contact zoeken, of hoe moet ik verder gaan met haar.

Of hoe laat ik van een afstand zien dat ik interesse in haar heb, door bijv. Lichaamstaal

Als je nog vragen hebt.., stel maar.

Help me.., alvast bedankt.


4 reacties

Hey! 

Wat leuk :) 

Je zou misschien eens haar kunnen dm'en, op een andere manier een berichtje sturen. Ik neem aan dat je haar nummer niet hebt, maar als je je collega's op insta even stalkt heb je haar insta waarschijnlijk zo (als je die nog niet had). Je zou haar dan kunnen vragen of ze een keer wat wil drinken ofzo, of je kan gewoon wat kletsen. Ik denk wel dat zij het fijn vindt als jij wat dingen hebt om over te praten ofzo, dus misschien zou je daar van te voren een beetje over na kunnen denken. 

Dit klinkt natuurlijk makkelijker dan het is, maar als ik jou was, zou ik gewoon zo snel mogelijk handelen (als de thuis isolatie afgelopen is). You only live once :) Zorg er wel voor dat werk en een eventuele relatie goed gescheiden blijft! 

Xx

 

Thxx, ik heb haar insta iderdaad al gevonden:), maar heb nog geen volgverzoek verstuurt, maar ik zal je tips eens proberen

 

Heeft iemand ook tips bijv, ik heb haar insa al wel gevonden, maar als ik een volgverzoek wil sturen heb ik het gevoel of dat bij haar raar over kan komen ofzo.

Reputatie 4
Badge +5

Het is helemaal niet raar om te vragen of zij jou wil volgen op insta. Ik zou zeggen: Gewoon doen!
(Al ben ik zelf super verlegen om het te zeggen tegen iemand!)

Je kan het gewoon proberen, dan heb je in ieder geval wat geprobeerd in plaats van dat je niets doet.

Liefs,

Daniël

Reageer