Vraag

verliefd op beste vriendin

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus sinds een jaar geleden ben ik zeer verlief op men beste vriendin. dus ik had het aangevraagd met haar, jammer genoeg zei ze nee. Ondanks dat bleven we wel beste vrienden maar ik ben nog altijd verlieft op haar. Sinds dit jaar heb ik meer op men uiterlijk beginnen letten en heb ook een bril moeten kopen omdat ik slechtziend werd dus ik ben veel verandert. maar een week geleden stuurde ze me een foto door van mezelf van iets meer dan een jaar geleden, ik zei hoeveel ik vond dat ik verandert was. en toen zei ze dat ik veel verbetert ben. Ik ben nog steeds verliefd op haar denken jullie dat ik misschien ooit nog kans maak

4 reacties

Je maakt zeker een kans, jullie zijn goede vrienden en bij jou draaide de knop eerder om om hier meer van te maken.
Ik denk dat die knop ook bij haar komt maar er is veel geduld nodig en als de vriendschap leuk en goed blijft is er altijd kans;)
Groet de Hotdog.
thnx hotdog je geeft me veel kracht om door te blijven gaan
Reputatie 3
Badge +3
Sws als ze zegt dat je er beter uitziet dan een jar geleden en zelfs uit haar zelf dan zou ik eens gaan opletten want het kan niks zijn maar miss vind ze je nu wel leuk en dan merk je dat aan sommige dingen.

Gr. Iwemw
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou eerst wel een beetje afwachten tot je echt zeker zeker weet dat ze jou ook leuk vind. Kijk filmpjes van hoe weet ik of een meisje me leuk vind.
en als je het zeker weet dan pas vragen want anders kan het ongemakkelijk worden want dan moet ze je voor de 2de keer afwijzen.

Maar er zit kans dat ze je leuk vind.

Veel plezier!!

xx

Reageer