Skip to main content
Vraag

Verliefd op beste vriend, wat moet ik doen?

• February 28, 2026
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal

Ik heb al eerder verteld dat ik wsl bi ben en ik ben nu dus zeker want ik ben verliefd op een jongen (dat is op zich nog niet zooo erg) maar het is mijn beste vriend van echt al 10 jaar fz en ik ben hopeloos verliefd op hem. Hij is gwn zo lief en zo zorgzaam en vanaf hij mij aanraakt of een knuffel geeft gaat mijn … al omhoog. Ik zit voor wiskunde bij hem in de klas en ik zit naast hem, we waren (zoals altijd) niet aan het opletten en aan het lachen. En dan zei hij opeens heel srs : “ik heb een stijve” hij zegt dat altijd als hij da heeft dus dat is nog niet zooo abnormaal, maar ik vroeg dan hoe het kwam da hij een stijve had en hij antwoordde plagerig: “door naar jou te kijken” Ik werd helemaal warm vanbinnen en mijn… ging meteen omhoog. We hebben ook al geëxperimenteerd en doen dat nog steeds best vaak. Tijdens de vakantie (in belgie ik weet niet of er in NL ook vakantie was) zijn we 2 nachten op rij bij elkaar blijven slapen en daarna miste ik hem zooo hard! Ik was super blij om hem terug te zien op school. Maar wat denken jullie, wat moet ik doen?

Liefs anymoymous

4 reacties

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

Iemand tips?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 7, 2026

Hoi, door dit te lezen lijkt het me wel dat hij jou ook leuk vindt. Je kan een brief schrijven🙃 

Liefs♥︎

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

het lijkt erop dat jullie elkaar wel leuk vinden en misschien elkaar al bloot gezien hebben toen jullie bij elkaar sliepen op een kamer. je was blij dat je hem weer zag en hij waarschijnlijk jou ook wel. dus jullie zijn misschien verlieft of elkaar en misschien gaat er nog wel wat gebeuren tussen jullie. trek je niks aan van anderen.

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

Nog iem tips hoe ik het kan aanpakken?