Beantwoord

verliefd op beste vriend

  • 2 April 2020
  • 9 reacties
  • 606 Bekeken

Badge

hoi allemaal, ik ben al een tijdje verliefd op mijn beste vriend. ik heb laatst voor de grap tegen hem gezegd dat ik op hem ben alleen daarna hebben we het er niet meer over gehad. we maken wel vaker grappen over dat we iets kunnen hebben en etc. tegen mijn andere vrienden maar hij stomme grapjes over mij en als zij iets zeggen van; jullie moeten iets krijgen, reageert hij daar heel slecht op en tegen mij privé of als we alleen zijn gedraagt hij zich heel anders. ik wil echt iets met hem en dus ook actie ondernemen, maar omdat we vaak niet serieus zijn ben ik bang dat hij het niet begrijpt en dat we ook bijv geen vrienden meer zijn als hij mij zou afwijzen. heeft iemand tips en of ervaring hiermee?? ik vind het vooral storend dat hij zich steeds anders gedraagt tegenover mij en anderen. we zijn trouwens beide 16 jaar.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 April 2020, 09:02

Bekijk origineel

9 reacties

Hey

 

ben je een jongen of een meisje?

Badge

Je zou eens aan een vriendin kunnen vragen of zij soepel kan polsen hoe hij over je denkt

Reputatie 1
Badge +1

Goede vrienden laten je echt niet zomaar vallen als je verliefd op ze bent. Ik zou het gewoon een keer op een gezellig moment met zn tweeen vragen aan hem.

Veel succes!

Badge

Hey

 

ben je een jongen of een meisje?

hoi, ik ben een meisje 

Badge

Je zou eens aan een vriendin kunnen vragen of zij soepel kan polsen hoe hij over je denkt

hey, het punt is vooral dat hij niks serieus neemt en echt alles ziet als een grap terwijl ik hem ook serieus vertel dat ik het soms niet leuk vind hoe hij zich gedraagt tegenover mij. 

Badge

Goede vrienden laten je echt niet zomaar vallen als je verliefd op ze bent. Ik zou het gewoon een keer op een gezellig moment met zn tweeen vragen aan hem.

Veel succes!

hey, dankjewel! ik ben het ook van plan als dit corona gedoe is afgelopen, maar ik vind het ook gewoon vervelend dat hij zo wisselvallig is en ook gwn steeds anders gedraagt.

Onnodige quote verwijderd


Hij kan afslaan, heb dit zelf meegemaakt. Maar dan andersom zij sloeg ineens op slot terwijl ze zelf op mij was ik wist het en werd ineens helemaal gek en verzon allemaal fabels. Bij mij liep het uit de hand, hoop dat het niet bij jou gebeurt. Rustig 1 op 1 vragen miss thuis cadeau kan altijd nog, of stuur een brief. Was vroege het beste redmiddel!

Badge

Onnodige quote verwijderd


Hij kan afslaan, heb dit zelf meegemaakt. Maar dan andersom zij sloeg ineens op slot terwijl ze zelf op mij was ik wist het en werd ineens helemaal gek en verzon allemaal fabels. Bij mij liep het uit de hand, hoop dat het niet bij jou gebeurt. Rustig 1 op 1 vragen miss thuis cadeau kan altijd nog, of stuur een brief. Was vroege het beste redmiddel!

hoi, echt vervelend voor je. ik wil gewoon ook de vriendschap tussen ons niet verpesten, want stel ik vertel het hem en hij voelt niet hetzelfde voor mij gaat hij achter elke actie van mij iets zoeken bijv als ik hem een knuffel zou geven. hij is gewoon heel erg wisselend met hoe hij doet 

Als je er heel soepel achter wil komen of hij je ziet zitten moet je gewoon tijdens zon grap en grol moment iets in deze trent zeggen: hé ff sirieus jongen. Als wij later kinderen krijgen. Hoe gaan die dan heten? Bijvoorbeeld als het een jongen word. En dan zelf gaan denken. Als hij mee denkt ziet hij jou wel zitten. Teminste grote kans. Of vraag iets over later iniedergeval.

 

S6

Reageer