Beantwoord

Verliefd op beste vriend

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 651 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal, ik zit met een probleem. Ik en mn best friend zijn vrij close, zo ook op kamp. We trokken de hele week met zn 2en op en werden goede vrienden en kregen een hechtere vriendschap. Hij heeft al gezegd dat hij me meer waard vind dan andere en we hebben bijna gezoend.Na dat kamp zijn er veel roddels rond ons ontstaan over dat we iets zouden hebben of elkaar leuk zouden vinden. Ondertussen ben ik verliefd op hem geworden, alleen ik weet niet of hij ook op mij is. Want hij is heel stoer in de groep, alleen 1 op 1 is hij heel aardig, geïnteresseerd, geeft complimentjes en als ik met iemand ruzie heb verdedigt hij mij altijd. Verder spreken we elkaar max 2 keer per week, maar het voelt alsof we al jaren elkaar dagelijks spreken. Hij kijkt me vaak in me ogen aan en lacht heel cute. Wel is hij heel verlegen als mensen iets over ons zeggen als toekomstig setje. Ik kan hem niet pijlen. Ook ben bij bang als we iets krijgen dat onze vriendschap kapot gaat. Heeft iemand tips? En is een vriendschap het risico waard?
Bye, anoniempje
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 January 2019, 21:28

Bekijk origineel

4 reacties

Kun je misschien eens wat hem gaan doen, als je dat nog niet gaat doen?
Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken over anderen, waardoor hij gewoon zichzelf kan zijn.
Misschien kun je er dan wel achter komen hoe het aan zijn kant zit.
Desnoods kun je dat ook vragen, gezien je toch die privacy hebt.
Bedankt voor je reactie.
Glater avond tijdens een dropping een hele tijd met zn 2en gesproken. Was gezellig en direct gevraagd wat hij over de roddels vindt over ons als setje. Hij zei dat we het op ons eigen tempo moeten doen en we wel zien wat onze vriendschap brengt en of onze band gaat groeien. Okk heeft hij gezegd dat ik me er niet druk om moest maken en meer waard ben dan die andere meiden. Dus hij staat er wel voor open, en denk zelfs dat hij idd op me is. Zonder dat hij het weet van mij. Bedankt voor je tips. Heeft geholpen
Oke dat is dus goed nieuws.

Ik zal gewoon als prank naar hem toe lopen en zeggen ik ben gay en ook op jou als hij zegt ik niet dan zeg je dat het een prank is en als hij zegt ik ook op jou dan ook zeggen dat het een prank was want het kan ook een prank van hem zijn je komt er later wel achter of hij echt op jou is

Reageer