Vraag

verliefd of niet

  • 25 January 2019
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben st dvd 15
ik ben een 16y/o en ik ben een jongen en ik ben gay.
ik heb voor zover ik weet nog nooit echt liefde gevoeld in de zin van verliefd of een crash hebben ik heb dat nooit echt gedaan ik voel me tegelijkertijd door niemand aangetrokken.
ik vraag me nu dus af wanneer weet je of voel je het als je iemand leuk vind?🤔

8 reacties

Hi St fvd15,

ja, das best lastig uit te leggen. Wat voel je dan?

Nou, ik moet dan steeds aan die jongen denken. En als ik dan aan hem denk, dan krijg ik gelijk een glimlach op mn face en een fijn gevoel 😊. Als ik ‘m even een tijdje niet zie dan “mis” ik ‘m.

Thuis praat ik dan veel over hem. Zo van: hij zei dit en deed dat en hij is leuk enz. Iedereen wordt er thuis knettergek van na een tijdje 🙄 haha 😛

Wat nog meer. Ik check m’n phone steeds om te kijken of ie niet toch een nieuw berichtje gestuurd heeft. Ik bedenk steeds wat en hoe ik hem iets kan sturen.

Soms pak ik m’n fiets 🚲 en ga bij hem door de straat fietsen om hem toevallig tegen te komen, maar dan denk ik, “ik wil hem ook weer niet stalken”, dus dan beslis ik om het toch maar niet te doen. Om even later toch op de fiets te stappen en dan mezelf wijs te maken dat het niet gek is om op weg naar de winkel wel ff door zijn straat te rijden, ook al is dat om haha 😂
Ik bedenk dan iets wat ik echt nodig (NOT) heb uit de winkel. Meestal heb ik dus gwn niks nodig, maar ik ga dan toch, om een excuus te hebben, maar meestal slaat dat nergens op.

Zo heb ik ook wel eens de hond 🐩 van een vriend geleend om daar mee door de straat waar die jongen woont, waar ik dan verliefd op ben, te lopen. Allemaal om hem per ongeluk tegen te komen. Wat toen dus ook niet gelukt is en het was best ver lopen en het regende toen ook nog. Als je slim bent blijf je dan gwn binnen, net als iedereen met een beetje verstand 🙃

Conclusie: ik doe dan raar en iedereen heeft het in de gaten, behalve ikzelf dan.
Het is dus denken aan, missen, praten en bezig zijn met en over hem. Foto’s op zijn insta checken etc. Boos of verdrietig zijn als iemand anders iets onaardigs over hem zegt. Van die dingen.

Komt er je iets bekend voor. Iets wat jij, onbewust misschien, ook doet/hebt?

Wanneer heb jij dan het idee dat je een jongen leuk vindt? Omdat ie knap is of aardig of ....?

Groetjes 😉,
M&M’s
hey M&M's

ik denk dat k zoiets wel s heb gehad mr door mn ADD raak ik of meteen compleet afgeleid of ik heb het niet doorduw das wel echt minder. dat door de straat van die persoon gaan word moeilijk aangezien ik niet eens weet waar 9/10 van mn klas woont lol😂.
en ik ben ook vaak genoeg in n beetje depressieve vide waardoor ik me dan daarop concentreer en op een of andere manier komen daar mn beste tekeningen uit.
ik denk ook wel een soort van crash te hebben i guess omdat ik vaker aan hem denk dan tja aan andere mensen (ik denk niet enkel aan m mr krijg ook fck veel fantasieën over hem).
lig zelfs als k het nog nooit heb gevoeld of juist wel idk ik heb nog een heel leven voor me.

oh btw M&M's t is leuk weer s met je te praten.

groetjes 🙂,
st fvd 15
Geloof mij als je het voelt weet je het😂

ik heb ook add... En ik weet dat je zegmaar 1000000 verschillende gedachten hebt op een dag maar als je verliefd bent is de helft die geene zegmaar....

Depressief was ik ook... (sorry dat je dat ook moet voelen) ik was tijdens mijn derpresie niet echt verliefd nee... (ik zat toen ook weer op een kak school met kak mensen)

Anyways.

Ik zal wat punten plaatsen uit ervaring 😅👍🏻

1. Je weet en onthoud veel over die geene.
Je weet de hobbies de random dingen die je over die geene hoort heb jij onthouden.

2. Dit is vooral als je niet bij elkaar in de les zit.
Je vraagt aan iemand in de zelfde klas het rooster van je crush. Of je schrijft op elk moment dat je je crush tegen komt tijdens lokaal wiselen...

3. Je betrapt je zelf er op dat je ineens aan je crush denkt.

4. Je hebt je crush op insta Facebook en internet opgezocht. (dat is een groot punt bij mij😅) stalkennnn😂

5. Je lacht als je je crush ziet of als je crush praat ofzo. Als je crush iets zegt en jij lacht en je kijkt om je heen en je bet de enige die lachte ja.... Daar heb je het...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
hey M&M's

dat met die gedachten is idd waar erbij iedereenis het off anders dus dat de helft van die gedachten over jouw crash zijn ben jij bij mij is t miss 1/4 deel van mn gedachten.

dat vind ik rot voor je. ik ben alleen niet depressief van school want daar is t gwn leuk en heb k veel goede vrienden. ik ben depressief omdat ik zoveel vragen en twijfels en weet ik het allemaal niet over de wereld en mezelf heb waar ik geen antwoord op heb dat ik daar stress van krijg en daardoor dus depri word (ik kan niet goed omgaan met stress).

1. Je weet en onthoud veel over die geene.
Je weet de hobbies de random dingen die je over die geene hoort heb jij onthouden.

antw. zoiets heb ik wel ja zoals hij heeft me n bijnaam gegeven toen k mijn haar paars verfde hij noemde mij cupcake en ik vond dat echt ultra cute.

2. Dit is vooral als je niet bij elkaar in de les zit.
Je vraagt aan iemand in de zelfde klas het rooster van je crush. Of je schrijft op elk moment dat je je crush tegen komt tijdens lokaal wiselen...

antw. niet echt met rooster want hij zit zegeaar al in mn klas lol mr eerder welk snoepjes zijn zn lieveling of wat zijn zijn hobby' s en wat doet ie graag (gevraagd aan n vriendin van mij).

3. Je betrapt je zelf er op dat je ineens aan je crush denkt.

antw. ik moet toegeven dat dit bijna dagelijks gebeurt ja.

4. Je hebt je crush op insta Facebook en internet opgezocht. (dat is een groot punt bij mij😅) stalkennnn😂

antw. k heb m alleen op insta idk of hij ook Facebook heeft mr ik ben ook niet zo'n stalker type😂.

5. Je lacht als je je crush ziet of als je crush praat ofzo. Als je crush iets zegt en jij lacht en je kijkt om je heen en je bet de enige die lachte ja.... Daar heb je het...

antw. oke ja dit gebeurt niet vaak wel als k m zie tho dan begin ik te glimlachen en ik heb op een of andere manier het gevoel dat ie mij ook wel s aan t bekijken is.

dankjewel k heb hier zeker wat aan gehad thx.

trouwens k wou nog vragen hoe is dat nu verder gegaan tussen jou luca en die andere jongen die je op vakantie ontmoette?

groetjes,
st fvd 15
Mischien ontwikel jij liefde gw wat minder snel. Maar ik denk dat de aantrekking zeker aanwezig is.

Ik was ni aleen depri door school hoor🤗

Gelukig vind jij school leuk👍🏻

Twijfels over de wereld ken ik ook al te goed.... Werken is kak studeerden is kak maar zonder die 2 geen geld en geen geld is geen leven... Dus ja... Die gedachten makat mijj soms echt stuk gw😅
Hoi
Als ik een jongen leuk vind (ben zelf een meid, dus miss voel jij het anders) droom ik wekelijks over hem. Bedenk ik me beelden over situaties mocht ik m tegen komen. Verzin ik van te voren wat ik ga zeggen, wat naderhand niet helpt aangezien ik alles vergeet door de zenuwen. Ook kan ik niet stoppen aan hem te denken en hecht ik veel waarde aan onze herinneringen samen. Ik kom bij hem nooit uit mn woorden en wordt knal rood als iemand het over ons samen heeft, we waren en zijn vrij kloos. Ook mijn vriendinnen worden gek van me omdat ik het alleen maar over hem heb. En al gaat het niet over hem, ik krijg het toch altijd voor elkaar om op hem terug te komen . Ook wacht ik hem op wnnr we op dezelfde locatie en zelfde tijd klaar zijn met onze sport, ook al beoefend hij een andere sport
Hoop dat je er wat mee kan!
heyyy....

dit is echt een van de meest moeilijke vragen ooit. ehm... wel. (kben zelf tot over mn oren dus ja..) ik zit echt de ganse dag aan hem te denken, zoals @M en Ms al zei de hele tijd je telefoon checken. ik weet alle details over hm uit mn hoofd. dus ja dat ongeveer en..

@Nien waarschijnlijk beleven we het zelfde... maar ja we kunnen nu eenmaal niet gedachte lezen.

liefs en dikke knuffels,

Jonathan
hey mijnigezien, nien en jonathanvt

bedankt voor al jullie advies ik zal het zeker gebruiken en dit allemaal uitvogelen.
lig jullie drie zijn geweldige mensen en daar mogen jullie trots op zijn.
nogmaals bedankt.
oh en mijnigezien sorry dat k je de hele tijd M&M's noemde ik ben gewoon het M icoontje gewend bij M&M's met hem heb ik veel gepraat in andere topics maar lig sorry daarvoor😅.

groetjes,
st fvd 15

Reageer