Verliefd of niet?

  • 24 June 2018
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ,

Ik had een lange tijd een vriend. Maar tijdens die relatie mocht ik amper iets. Ik moet niet eens met andere jongens praten. Het is nu ongeveer 1 maand uit en ik vond al een tijdje een andere jongen leuk. Maar ik heb dit weekend met een ANDERE jongen gezoend. Niet eens zo zeer omdat ik hem een beetje leuk vind. Maar meer gewoon om het zoenen. Ik voel me nu op de een of andere manier een slet. Al helemaal tegenover de jongen die ik echt leuk vind... Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ik de jongen waarmee ik gezoend heb waarschijnlijk vaker ga zien.

Oh en dan nog iets, een vriendin van mijn moeder had het gezien en heeft het dus meteen tegen mijn moeder verteld. Dus mijn moeder is nu ook boos. Maar ik heb echt geen idee hoe ik die vrouw nog recht in haar ogen kan aankijken. Zo voorschut. Hij zoende ook mijn nek heel even.

WAT MOET IK DOEN?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je hebt met een jongen gezoend in het weekend, terwijl jij een andere jongen leuker vond. Daar is toch niets mis mee. Je bent alles behalve een slet. Je hoeft echt geen relatie te hebben om een keer te zoenen met iemand. Als je verder geen interesse hebt in diegene die je gezoend hebt kun je hem toch gewoon laten. Je bent helemaal niets aan hem verschuldigd.

Je hoeft je overigens echt niet te schamen hoor tegenover die vrouw. Zoenen is iets menselijks en we doen het allemaal. Ook op een 15-jarige leeftijd. Ik snap totaal niet waarom je moeder boos op jou zou zijn, maar dat kun je nog toelichten als je wilt. Je mag toch wel zoenen met een jongen, of heeft ze je dat verboden?
Hoi!

Jij bent helemaal geen slet. Ik vind het jammer dat je vriend in je vorige relatie zo bezitterig was. Nu vind je een jongen leuk, maar heb je met een andere jongen gezoend. Dat is ok, je hoeft je er niet voor te schamen. Voor het zoenen zoenen kan ook.

Misschien helpt het dat je aan die jongen die je gezoend hebt uitlegt dat je geen relatie met hem wilt. Op die manier is er duidelijkheid voor jullie allebei.

Waarom de vriendin van je moeder het nodig vond aan je moeder door te vertellen dat jij met een jongen gezoend had, en dat je moeder boos op je is, snap ik niet. Misschien koelt die boosheid snel af. Zo niet, kan je haar vragen waar ze precies boos om is.

Groetjes
x

Reageer