Verliefd? Misschien? Nee? En nog wat dingen



Toon eerste bericht

46 reacties

Hallo @menspersoon
Ik heb net zoals @Pin alles gevolgd omdat deze topic voor mij namelijk ook wel handig is 🙂 maar ik heb ook niet echt iets nuttigs te zeggen. Ik vraag me wel iets af, namelijk hoelang je haar al kent. Want als je haar heel kort kent zou ik het anders aanpakken dan als je haar wat langer kent. Ik zou het niet echt slim vinden om gelijk te zeggen wat je voelt voor haar als je haar net kent, maar dat is natuurlijk jouw keuze
" Post aangepast door De Kindertelefgoon ivm forumregel 15: houd de tekst leesbaar. "
Hmmm, prachtig, prachtig...

FYI: ik typ dit nu met mijn prachtige telefoon die hier niet geschikt voor is...
Ducking autocorect. (Hehhe)

@Pin,

" Hoe 121 woorden je zekerheid kunnen tackelen..."
Een simpele "nee" kan ook aardig wat uitrichten....

" Dit is de perfecte oplossing of niet?"
Het plan is goed, maar volgens mij is daten wat meer iets voor wat oudere mensen...

" Echter denk ik dus wel dat 'daten' de kans kan vergroten dat zij jou ook leuk vindt en de kans verkleinen dat jullie, mocht zij niet op jou zijn, niet meer met elkaar omgaan."

Nu kan ik daar weer over na gaan denken.....

" Hopelijk was dit nog soort van nuttig? "
Zekere


@100Divergent11,

" In dat geval lijkt eerst afspreken me een goed idee."
Dat was dus ook al mijn plan, maar dat is het eerste ding wat ook moet lukken.

Bij dat tweede stukje luidt de vraag:
Welk van de twee opties geldt voor deze situatie?
Viel dat maar te weten.
@Itsyablackhairedboyy,

" voor mij namelijk ook wel handig is "
Fijn dat er iemand iets wijzer ervan is geworden.
Was er hier maar een eenvoudig antwoord voor, tja... zo is het nou eenmaal.

" Ik vraag me wel iets af, namelijk hoelang je haar al kent."
We hebben twee jaar geleden kennisgemaakt, dat lijkt mij wel redelijk lang.
Helaas slechts tweemaal af kunnen spreken dit jaar, maarja...
Daarbuiten hebben we natuurlijk op en buiten school contact gehad , dus we zijn zeker geen bekende vreemden.
Daten voor oudere mensen? Nee joh! Goed plan voor iedere leeftijd. (Nou ja, niet iedere leeftijd... Wel jouw leeftijd hoor.)

Nu kan ik daar weer over na gaan denken.....
Bof jij even!

Dan is het nu een kwestie van contact zoeken denk ik?

Ik vind het er trouwens nog best netjes uitzien hoor.
Daten voor oudere mensen? Dat vind ik niet. Bij daten leer je elkaar beter kennen, wat me nooit verkeerd lijkt.

Een keertje afspreken, en kijken of er een fijne sfeer heerst, kan misschien helpen bij de beslissing wat je hiermee gaat doen.
Laat ik die twee reacties maar in een keer beantwoorden, het overlapt toch deels.

Sure, daten is blijkbaar ook iets voor mijn leeftijd....
Nouja, ze is toch bijna 16 , dus daar heb he misschien een punt.

En aangezien we al afgesproken hadden weet ik dat het qua sfeer wel goed zit.

Dan zal ik dus binnenkort een afspraak of dat moeten regelen.
Alleen:
Hoe stel je een dat voor?
Wat zou een juiste activiteit zijn?
Hoe stel je een date voor?

Je kan zeggen dat je graag eens wilt bijpraten, aangezien jullie elkaar al een tijdje niet meer gezien hebben.

Wat zou een juiste activiteit zijn?

Iets gaan drinken, ergens gezellig. Naar het park, en zelf eten en drinken meenemen. Gaan wandelen, in het bos of aan het strand.
Hebben jullie voordien al een activiteit gedaan?
Ik weet hoe je je voelt. Ik had dit met 2 jongens (niet tegelijkertijd tho). Ik was verlegen om hun heen, nog meer dan gewoonlijk. Ik dacht best veel aan ze, en ik zach mezelf in een relatie met hun.

Maar ik weet niet of wat ik voelde verliefdheid was, of dat ik ze gewoon heel knap vond.
Nouja, ik had updates beloofd.

Ik weet nu dus dat ik haar leuk vind.
Door een enkele gebeurtenissen had ik haar wat eerder om een date gevraagd.
Echter voelde zij niet hetzelfde voor mij...
Dat was niet zo leuk...

Nu moet ik uitvogelen hoe dat verder gaat.

Hopelijk heb ik dit schooljaar wat meer geluk...

Dus dat markeert zo'n beetje het einde van deze rit vrees ik.
Bedankt voor alle hulp die jullie geboden hebben, maar dit is duidelijk niet geslaagd.
Echter ben ik wel een ervaring rijker.
Je bent zeker dat je haar leuk vindt en hebt de dappere beslissing genomen om haar eerder op date te vragen. Jammer genoeg voelt zij niet hetzelfde voor jou.

:(

Ik had gehoopt dat dit anders zou lopen. Je bent inderdaad een ervaring rijker. Zien jullie het zitten als vrienden verder te gaan?

Verder wens ik je alle geluk toe het komende schooljaar, en alle jaren daarna.
Ah shit. Weet je eindelijk wat je voelt en ga je er voor, krijg je dit... Jammer. Hopelijk ontmoedigt het je niet om de volgende keer hetzelfde te doen. Zoals je al zei, nu ben je een ervaring rijker.

Gr. Pin
" Ik had gehoopt dat dit anders zou lopen"
Ja...
Dat zou in ieder geval simpeler zijn geweest.

" Zien jullie het zitten als vrienden verder te gaan? "
Omdat ze eigenlijk geen verbinding heeft met het internet moet ik het daar nog over hebben.
Ik ben in ieder geval niet van plan om onze vriendschap weg te gooien vanwege een domme actie.

" Verder wens ik je alle geluk toe het komende schooljaar, en alle jaren daarna.
Reageer"
Dankjewel, hopelijk lukt het de volgende keer wel.
Nu is niet de leukste fase, dus ik hoop dat dat een beetje snel wegtrekt.
Ik heb liever het gehele drama van het begin van mijn topic, of niets, dan deze uitzichtloze situatie.





" Hopelijk ontmoedigt het je niet om de volgende keer hetzelfde te doen."
Ik zou het de volgende keer beter aan kunnen pakken...
Wanneer ik het doe ligt eraan of mijn hersenen weer wild worden vanwege een leuke dame , uit mijn klas bijvoorbeeld.
Hopelijk ligt succes niet te ver achter de horizon, want natiurlijk ben ik nieuwsgierig.



Waarschijnlijk volgt er dan weer een topic, gezien ik er echt uitstekend mee om kan gaan.
Hopelijk met een ander einde.
Ik ben in ieder geval niet van plan om onze vriendschap weg te gooien vanwege een domme actie.

Er is hier geen sprake van een domme actie.

Ik heb liever het gehele drama van het begin van mijn topic, of niets, dan deze uitzichtloze situatie.

:(
Ik vermoed dat dat liefdesverdriet, als ik het zo mag noemen, met de tijd minder wordt. Althans, dat is wat ik hoor dat er gebeurt.

Nu doet het pijn, maar het lijkt me beter dan met de onzekerheid zitten die je voelde toen je haar nog niets verteld had. Die onzekerheid lijkt me (op lange termijn) pijnlijker dan de pijn die je nu voelt, die hoogstwaarschijnlijk afneemt.
Ik zou het ook geen domme actie noemen, al weet ik natuurlijk niet hoe je het hebt aangepakt. Maar i.h.a. lijkt mij je liefde kenbaar maken geen domme actie.

Het zou fijn zijn als vrienden blijven gewoon lukt en kan.

Ik zal blijven uitkijken naar topics met geweldige titels zoals deze ;)

Gr. Pin
@menspersoon
Ahh, wat jammer om te horen dat het niet gelukt is. Ik hoop voor je dat ze het wel op een nette manier heeft gezegd en niet al te ruw. Ik wens je verder alle succes met toekomstige nieuwe kansen, want misschien ontmoet je wel een leuk ander miesje, wie weet. Ga je nog iets proberen te ondernemen met dit meisje?
@-
"Er is hier geen sprake van een domme actie."
Daar verschillen onze meningen dus...

"Althans, dat is wat ik hoor dat er gebeurt. "
Ik gok dat het klopt, echter kan ik daar niet zo heel veel over zeggen...

"Die onzekerheid lijkt me (op lange termijn) pijnlijker dan de pijn die je nu voelt, die hoogstwaarschijnlijk afneemt."
I guess...

@Pin,
" al weet ik natuurlijk niet hoe je het hebt aangepakt. "
Nouja, zelf ben ik er recentelijk ook weer achter gekomen dat er meerdere mensen dingen hadden gezegd, wat ze niet hadden moeten doen....
Natuurlijk ben ik daar niet boos over, maar ook dat bevestigd weer dat het redelijk rampzalig was....

"Het zou fijn zijn als vrienden blijven gewoon lukt en kan."
Zij gaf aan überhaupt wat tijd nodig te hebben om te kijken of dat wel gaat en ik mijd haar nu liever.
Beter voor mij en minder ongemakkelijk voor haar...

"Ik zal blijven uitkijken naar topics met geweldige titels zoals deze "
Ik denk niet dat de volgende even positief/optimistisch zal zijn...
Maarja, dat is weer een ander verhaal....

@Itsyablackhairedboyy,

"Ik hoop voor je dat ze het wel op een nette manier heeft gezegd en niet al te ruw."
Dat was ook zo en gezien mijn redelijke stabiliteit wat het uiteindelijk niet zo'n enorme impact.

"Ik wens je verder alle succes met toekomstige nieuwe kansen, want misschien ontmoet je wel een leuk ander miesje, wie weet."
Ja, wie weet......

"Ga je nog iets proberen te ondernemen met dit meisje?"
Nee....
Dat zal ik mijzelf nu niet aandoen, heel misschien als je over een tijd van enkele jaren spreekt...


Ik weet dat ik dit veel te laat beantwoord en niet echt goed........
Ugh...
Ah vervelend hoe dit is gelopen...
Probeer veel afleiding te zoeken met vrienden of door andere activiteiten. Werkt het beste tegen liefdesverdriet (zoals ik het heb ervaren). Met de tijd slijt het en kan je verder. Succes en sterkte 🙂
Jammer dat een vriendschap nu waarschijnlijk ook ophoudt met bestaan, maar als jullie dat als beste ervaren, dan is dat een verstandige keuze denk ik.

Ik denk niet dat de volgende even positief/optimistisch zal zijn...
Maarja, dat is weer een ander verhaal....
Er is niks vervelends aan de hand (behalve dit) hoop ik? En anders weet ik je topic alsnog te vinden :)

Ik weet dat ik dit veel te laat beantwoord en niet echt goed........Of, wanneer en hoe je alles beantwoord, is helemaal aan jou.

Gr. Pin
"maar als jullie dat als beste ervaren"
Eh, geen idee...
Ik neem gewoon even afstand, misschien helpt mij dat een beetje...

"Er is niks vervelends aan de hand (behalve dit) hoop ik?"
Eh...

"is helemaal aan jou. "
Dat klopt ook, maar het is altijd wel zo aardig om te reageren.
Afstand kan een positief effect hebben op een band. Het lijkt me fijn als jullie vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan, als dat voor jullie beiden ok is.

"Er is niks vervelends aan de hand (behalve dit) hoop ik?"
Eh...
:(:?
"Afstand kan een positief effect hebben op een band."
Nouja, ik kan niet echt zo heel veel afstand vormen tussen ons, vrees ik...
Zelfde jaarlaag e.d...

":(:?"
Ik maak desnoods wel een topic erover.
Dan volgt er meer.

Reageer