Hey hoi, ik zit al een tijdje met een probleempje. Ik heb een hele leuke knappe vriendin(als vrienden) en ik vind haar leuk maar ze heeft al een vriend. Nou spreken we best vaak af en zit ze tegen me aan en zo. Maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Hey
Ze heeft natuurlijk al een vriend, maar dat betekent niet dat zij jou niet leuk kan vinden. Wie weet durft ze het niet goed te zeggen tegen je en is ze bang de ander te verliezen omdat ze daar misschien wel een goede band mee heeft alleen niet op die manier van een “relatie”.
Het enige advies wat ik je kan mee geven is erover te praten..
Natuurlijk kan ze dat misschien wel even verkeerd oppakken, en wordt de band tussen jullie even anders. Maar je bent toch eerlijk geweest, en dat is het belangrijkste. Zij zal dat ook heus waarderen.
Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen! ; )
Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!
Liefss, JustHelping.
Heyy
Misschien moet je aangezien ze een vriend heeft het gewoon laten gaan en haar gelukkig laten met haar vriend. Het laatste wat je wilt is op school gekend zijn als relatieverprutser.
Groetjes
Kaas123
Hi ben ik weer.
Ze weet dat ik haar leuk vind en haar vriend ook. Ze heeftvook gezegt dat ik haar typ ben.
Groetjes.
Je kan tegen haar zeggen: ik vind je leuk, vind je mij ook leuk? Als ze ja zegt kan je altijd nog zeggen: ik wil niet de relatie verbreken als jij dat niet wilt.
Als je zoiets ervan maakt maar dan in je eigen woorden moet het goedkomen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.