verliefd maar niet klaar voor een relatie

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ook hallo, ik ben een jongen van 14 en ben erg verliefd op een meisje, zij is volgens de geruchten van veel mensen ook op mij, we kijken in de klas veel naar elkaar, ik vind het erg irritant worden dat ik de hele tijd naar haar zit te kijken en wil graag actie ondernemen, het probleem is dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, hoe moet ik dit laten weten aan iemand, school weet namelijk dat ik iets verberg en het niet goed met me gaat en ik wil het niet vertellen, omdat er dan geruchten gaan komen!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

je kan een paar dingen doen

  1. je kan het aan een vertrouwde vriend vertellen die niks tegen de rest zegt, en het er met hem of haar over hebben. Misschien geeft diegene goed advies
  2. je kan het meisje dat je leuk vindt gewoon vertellen wat je gevoelens zijn, maar zeggen dat je nog niet klaar bent voor een relatie. Met een beetje gezond verstand heeft ze hier begrip voor
  3. Goede vrienden met haar worden en het daarbij houden
  4. Niks doen

 

Wat je ook besluit te doen, ik hoop dat ik je kon helpen en dat het verder nog goed gaat met jullie 2

veel geluk,

kitsune-san

Hey ik zit ook in zo’n soort situatie Mr dan met mijn beste vriend. Ik zou zeggen: vertel het haar. Dat zou geen probleem moeten zijn als zij ook op jou is. En aangezien je aangeeft dat je er nog niet klaar voor bent dan zeg je gewoon zoiets van: Hey ik moet je iets vertellen, ik vind je leukleuk, maar ik wil nog geen relatie.

Of zoiets😅.

heel veel suc6!

mvg meisjeopdewereld

 

Reageer