Vraag

Verliefd maar mag niet

  • 4 June 2019
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, long time no see.

Er is eem jongen, en ik vind hem leuk. Nu is dit bijzonder want ik vind echt niet snel mensen leuk. Hij is knap, we kunnenlachen en we hebben echt een klik, maar nu is er een ding: mijn beste vriendin heeft hem leuk gevonden, en heeft liever niet dat ik iets met hem begin. Zij zelf praat met 5 jongens tegelijk, en heeft echt heel erg flow met mijn beste vriend, en mij heeft ze nooit horen klagen. Ze vind altijd wel iemand leuk, dus blijven er zowat geen jongens voor mij over doordat we het zelfse typ hebben. Ik wil echt iets met deze jongen beginnen want ik vind hem echt leuk, maar ik ben bang dat mijn beste vriendin dan boos word. Ik heb haar vaak verteld dat ze van mij mag nemen met wie ze wilt maar ze negeert dat en als ik iets vraag, is ze zowat boos, omdat het haar ‘ex lover ‘ is. Ik ben echt verliefd op deze jongen, maar ik wil mijn beste vriendin niet kwijt want heb al zo weinig vrienden.

3 reacties

Het lijkt mij het beste om dit verhaal met haar te delen.
Het lijkt mij dan ook onrealistisch van haar om zo moeilijk te doen over mensen, waar ze toch geen relatie mee heeft.
Ik ga er niet van uit dat je die vriendin kwijt zult raken, omdat ze toch zal willen dat jij gelukkig bent.
Deel dan vooral wat je wilt, zodat zij daar ook van op de hoogte is.
Ga er gewoon voor de jongen is niet van haar
Ik zou ten eerst niet al te veel achter haar rug om doen, miss beetje met haar praten en dit verhaal letterlijk aan haar vertellen, en als ze het niet begrijpt dan is ze een misgunner of ze vind hem nogsteeds leuk maar dan is het wel een beetje raar dat ze met 5 andere tegelijk bezig is

Reageer