Vraag

Verliefd, maar hoe moet ik contact zoeken?

  • 10 November 2018
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik vind een jongen leuk, maar ik weet niet hoe ik contact moet zoeken of zo. Ik ben nog best wel beginner op dit vlak, maar ik heb gehoord van m'n moeder (zijn moeder en stiefvader zijn goed bevriend met mijn moeder) dat hij mij ook wel leuk zou vinden. Ik game wel eens met hem samen, maar verder niet.

x Alpha

6 reacties

Heyy,
Is er misschien ene mogelijkheid om aan zijn nummer te komen, je zegt dat jullie wel eens samen gamen, misschien kun je hem een keer een vraag stellen over het spel. Je komt zo toch met hem in contact, zonder dat hij er gelijk meer van verwacht.
Succes!!
Zijn nummer heb ik al, maar ik wil meer contact hebben. Een probleem waar ik tegenaan loop is dat ik in een boerendorp woon, en hij 41 kilometer verderop in een best grote stad.

x Alpha
Zijn nummer heb ik al, maar ik wil meer contact hebben. Een probleem waar ik tegenaan loop is dat ik in een boerendorp woon, en hij 41 kilometer verderop in een best grote stad.

x Alpha

Heyy, de afstand komt wel goed, je hebt treinen enzo. Probeer anders eerst even wat te appen en dan zeggen dat jullie een keer wat samen moeten doen, dit zou hij ook leuk vinden en als hij je niet leuk vind weet je het ook meteen en word je niet meteen afgewezen!
Heb je dan ook suggesties wat wij samen kunnen gaan doen?
Armoo nadoen
Wat bedoel je daarmee?

Reageer