Beantwoord

verliefd, maar hij vindt me te jong.

  • 27 February 2020
  • 4 reacties
  • 557 Bekeken

Badge

Heehoi!

 

ik ben een meisje (13) en ik vind dus een jongen leuk.

Hij is er trouwens achter gekomen dat ik hem leuk vindt (via via)

alleen hij geeft gemixde signalen af:

  • hij noemde me “lekker”
  • hij verwijderde me op snap, ik voegde hem opnieuw toe en nu heeft hij me geblokkeerd 
  • hij vindt me te jong

maar ik ben toch niet ‘te jong’? 

hij is dus 15 (16 in april 2020) en ik word in juli al 14.

 

By the way, zit ik ook op dezelfde school (de school is vrij klein. circa 300 leerlingen) en mijn vriendengroep zit bijna elke pauze bij die van hem.

Ik kan hem dus niet via social media bereiken, maar ook niet face-to-face sinds hij altijd bij zijn vrienden is op school. 

*mijn beste vriendin is wel close met zijn beste vriend*
 

ik ken hem ook niet persoonlijk, maar heb dus geen idee hoe ik een gesprek aan moet gaan sinds hij dus altijd bij zijn vrienden staat.

Ik ben ook bijzonder gevoelig voor ongemakkelijke situaties.

 

Dus nu is mijn vraag: Hoe moet ik met hem praten en zijn mening laten veranderen over ons leeftijdverschil?

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 February 2020, 10:07

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi

 

Aangezien je vertelt dat deze jongen gemengde signalen uitzendt, zou het zeker geen kwaad kunnen om dit met hem te bespreken. Je zou hem tijdens de pauze bijvoorbeeld kunnen vragen of hij even met je mee zou willen komen naar je locker, zodat je wat privé-tijd met hem hebt. 

 

Bij tieners kan een leeftijdsverschil van twee jaar soms een groot verschil uitmaken. Mogelijks is deze jongen zich hier bewust van, waardoor hij wat weerhoudend is naar jou toe. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi

 

Aangezien je vertelt dat deze jongen gemengde signalen uitzendt, zou het zeker geen kwaad kunnen om dit met hem te bespreken. Je zou hem tijdens de pauze bijvoorbeeld kunnen vragen of hij even met je mee zou willen komen naar je locker, zodat je wat privé-tijd met hem hebt. 

 

Bij tieners kan een leeftijdsverschil van twee jaar soms een groot verschil uitmaken. Mogelijks is deze jongen zich hier bewust van, waardoor hij wat weerhoudend is naar jou toe. 

 

Gr. Kenshin

Dat klinkt wel leuk enzo, maar ik vind het vrij ongemakkelijk sinds ik hem nog nooit heb gesproken. Zijn vrienden zijn ook op de hoogte van deze situatie en sinds de school zo klein is kunnen roddels heel gemakkelijk rondgaan. Dus ik ben te bang om hem face-to-face of online te spreken. 

Misschien dat je in dat geval de hulp van die vriendin in kan schakelen. Zij zou aan de beste vriend van deze jongen kunnen doorgeven dat jij hem leuk vindt. Deze beste vriend zou met hem kunnen praten, om er op die manier achter te komen of je een kans bij hem maakt. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Misschien dat je in dat geval de hulp van die vriendin in kan schakelen. Zij zou aan de beste vriend van deze jongen kunnen doorgeven dat jij hem leuk vindt. Deze beste vriend zou met hem kunnen praten, om er op die manier achter te komen of je een kans bij hem maakt. 

 

Gr. Kenshin

dat was dus ook gebeurd, waarom die jongen zei dat hij me wel lekker vond. Maar wel te jong. (ik heb op het moment even een akkefietje met die vriendin dus ik denk niet dat ze me op het moment nog wilt helpen)

Reageer