Vraag

Verliefd maar het maakt me kapot

  • 22 March 2023
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Okayy hi iedereen een verhaaltje dus,

Ik ben dus al een tijdje echt stapelgek op een meisje. Ze is super lief en het schattigste meisje wat er is. Haar ogen zijn prachtig en haar lach is oprecht het mooiste wat er is. Ik wil dus ook graag met haar zijn.

Alleen weet ik niet hoe. Praten zou ik graag willen maar ik durf het dus gewoon niet. Heb het zovaak geprobeerd maar dan last minute trek ik me terug. Ik zit achten huilend op bed en overthink alleen maar. 
Ene dag denk ik ze vind me leuk (want ze kijkt me vaak aan en kijkt) dan weg andere dag denk ik wat kan ik nou betekenen voor zon iemand. 

Het enige wat ik gewoon wil is met haar zijn en dagen lang met haar knuffelen. Ze is echt het leukste wat ik ooit heb gezien en wil dus ook nu haar in mijn leven hebben. Maar ik zit dus vooral met mezelf in de weg.

Wat moet ik nou?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je bent dus bang dat je afgewezen wordt en daarom durf je haar niet aan te spreken. Dat snap ik maar kijk, als je niks doet weet je 100% zeker dat er niks gebeurd. Dus eigenlijk zit je nu al in precies dezelfde situatie.  Het verschil is dat, als je haar aanspreekt,  er idd een kans is dat ze je afwijst maar er is ook een kans dat ze dat niet doet.

Geloof me dat het echt heel erg oplucht als je het toch doet. Wat haar antwoord ook is.

 

Reputatie 7
Badge +17

Reactie verstuurd maar zit nog in de check. 

Reputatie 1
Badge

Heyy,

Ik snap het gevoel. Wat ik zou doen is misschien kijken of je haar snap of insta kan vinden. Want dan kan je sowieso via daar praten. Dat is misschien wat minder eng. Wat ook wel goed is om te flirten is oogcontact. Je moet proberen het oogcontact op te zoeken (voor meer tips zal ik als ik jou was even op Google kijken).

ik hoop voor je dat ze jou ook leuk vind.

Liefs mij!

Hey, 

Ik heb sinds kort een vriendin. Ik had precies hetzelfde voor ik met haar kreeg. Ik ontmoette haar op werk en ik was direct verliefd. Ik wist niet of zij mij ook leuk vond, omdat ze me de hele tijd aankeek en naar me lachte. Maar toen dacht ik ook van waarom zou ze mij leuk vinden? Ik ben niet eens zo knap. Ze zegt toch sws nee. Toch heb ik haar mee gevraagd naar de bios, omdat ik dacht f.ck it, wat is het ergste wat er kan gebeuren. Ik ben echt blij voor je dat je zo iemand hebt ontmoet. Ik hoop echt voor je dat ze je leuk vind. Ik zou eerst proberen om met haar te praten of appen ofzo. Gwn contact leggen. Het is precies wat je zegt. Het grootste obstakel ben je zelf. Als je een poosje met haar hebt gepraat kun je misschien wat meer merken aan haar. Voor meer tips kun je misschien bij andere topics kijken.

Hopelijk heb je dr iets aan en laat ff weten als het iets is geworden :P

Groetjes Djabbo

Reputatie 1
Badge +1

Ik wou het vandaag doen met dr praten maar het is weer mislukt. Ookal doe ik mn best houd iets me telkens tegen, iets in mn hoofd zegt 'nee doe het niet je faalt' terwijl ik het gewoon wil. Ik weet niet of ik het aan iemand kan vertellen er is wel iemand die ik vertrouw maar ook dat durf ik niet kwijt. Ik wil gewoon dag en nacht met haar zijn maar denk echt dat ik de hulp nodig heb elke dag weer.

Reputatie 1
Badge +1

En als ik het aan andere vrienden vertel kan ik de reacties vanaf 100 kilometer afstand al ruiken. Zij zeggen alleen maar, ze heeft geen kont en geen tieten terwijl mij dat niks uitmaakt. Maar ben ook bang dat ik hierdoor door mn vrienden geirriteerd word en ze het misschien verpesten met de 'kansen' die ik heb.

Reputatie 1
Badge +1

Ben zelf ook heel benieuwd hoe zij het zou vinden als ze hoort wat ik van dr vind en hoe ik over dr denk/praat. Wat denken jullie?

Reputatie 1
Badge +1

Ook het vele aankijke laat me nog dagelijks denken dat ze me gewoon leuk vind.

Reageer