Vraag

verliefd maar heeft al vriendje

  • 15 April 2020
  • 0 reacties
  • 22 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

Ik ben dus verliefd op een meisje maar eigenlijk iets te laat. Want ik heb nog nooit echt met haar gesproken ofzo niet via app of insta alleen ze vroeg me 1 x gewoon om me nummer in het echt toen ik langs kwam maar ik antwoordde toen niet omdat ik dacht dat het een grapje was een week daarna vroeg me broer opeens wat ik van haar vond en dat ik goed bij haar zou passen en toen zij ik dat ik haar niet kende en ik zei dat ze plank was( waar ik nu dus heel veel spijt van heb) maar ik dacht dat me broer dat dan misschien stoer zou vinden. 

 

En nu heeft ze dus met iemand anders en die passen zover ik weet heel goed bij elkaar. En dat wil ik ook niet verpesten. Want de gozer waar ze mee heeft mag ik niet maar ik weet hoe een gebroken hard voelt en dat gun ik niemand. 

Mijn vraag was dus zijn het kenmerken van verliefd zijn wat ze deed of ben k mezelf gekke dingen aan het vertellen. Want ik droom zelfs over haar dat ze op me was en ik weet ook dat ze makkelijk contact had kunnen maken met me broer. 

En hoe moet ik contact met haar opnemen want ik denk dat dat heel akward gaat worden en ik ben sociaal heel slecht

Doei


0 reacties

Geen reactie

Reageer