Skip to main content

Heyy ik ben 16 en zit in de 3e en ik heb een crush op een jongen uit de 6e, geen stress hij is ook 16 en word over een maand 17, ik ben 16 geworden in januari.

De jongen waar het over gaat heeft met 1 van mijn vrienden gehad, nu was dit maar voor 2 weken maar het zit in mijn hoofd. Ik heb al een paar maandjes een oogje op hem maar toen ik erover begon bij een andere vriendin die hem ooit leuk heeft gevonden kapte ze het af en zei ze dat hij eng was.

Nu hadden wij een duet tijdens ons schoolconcert en hebben we toch wel gevoelens voor elkaar en ik vind hem ook oprecht heel erg leuk denk ik..

Het ding is dat ik net een maandje uit een relatie ben en ik ook een verleden heb met een trauma. Ik ben heel bang op seksueel gebied en ook op het gebied van liefde.

Mijn familie is komen kijken bij het schoolconcert en ze houden allemaal echt van de jongen en ook mijn vrienden vinden het heel erg leuk.

Hij heeft zelf ook gezegd dat hij niet te snel wil gaan en dat hij eerst op een paar dates wil gaan en daar ben ik het mee eens.

Ik ben alleen erg bang dat ik dalijk toch geen gevoelens voor hem heb en mijzelf heb overgehaald van wel omdat iedereen zegt dat we zo leuk zijn samen.

Iedereen weet er ook over, alle deelnemers van het schoolconcert, mijn familie, mijn vrienden. Maar eigenlijk de seconde dat ik erachter kwam dat hij hetzelfde voor mij voelde voelde ik me erg ongemakkelijk.

Hij is echt een geweldige jongen en ik ben erg bang. Ik denk dat het ook een soort van trauma reactie is dat ik jongens wegduw als ze te dichtbij komen door mijn verleden. 

Wat moet ik nu? Zal ik op de dates gaan en kijken hoe hij is? Of heb ik me iets wijs gemaakt wat niet de werkelijkheid is. Het enige wat ik weet is dat er nu veel druk op mij staat door mijn omgeving en dat dat het niet beter maakt want ik vind het oprecht een hele leuke jongen maar ik ken hem nog niet goed genoeg om nog meer erover te vertellen. Ik ben daarbij ook gewoon bang om mijn omgeving teleur te stellenz

Geen reactie

Reageer