Hey,
Ik zit sinds kort op de middelbare school. Er zit een meisje bij me in de klas die ik echt heel leuk vind. Het probleem is dat ik geen verkering durf te vragen. Ik ben bang om afgewezen te worden…
Weten jullie wat ik moet doen?
Hey,
Ik zit sinds kort op de middelbare school. Er zit een meisje bij me in de klas die ik echt heel leuk vind. Het probleem is dat ik geen verkering durf te vragen. Ik ben bang om afgewezen te worden…
Weten jullie wat ik moet doen?
hai! ik ben zelf een meisje, en ik kan je vertellen dat ze het alleen maar stoer van je vind als je het vraagt!! ik had dit een tijdje terug zelf, en ik denk dat je het gewoon moet doen!! loop gewoon naar haar toe in de pauze ofz en vraag het, en als je dat te eng vind begin je met: "hey (naam), ik vind je leuk” en dan hoop je dat ze dat terug zegt! als je zeker wilt weten dat ze jou ook leuk vind, moet je naar een goede vriend of vriendin van haar gaan en zeggen: "ik vind (naam) heel erg leuk, maar ik ben bang om het te zeggen en ik wil weten of ze mij ook leuk vind” als het wel zo is ga je naar haar toe, en zo niet, dan is het misschien minder pijnlijk! dussss veel succes! toedeloe!
Hey, ik ben ook een meisje (15). Maar ik zou het heel anders aanpakken dan pindakaas. Ik zou eerst maken da jullie al heel veel hebben gepraat, bv op snap of in het echt. En dan kan je wel al eens vragen om af te spreken, want dan leer je haar echt kennen. En als jullie het tof hebben te samen dan zou ik het pas aanvragen. Want als je het aanvraagt met een meisje waarmee je nog nooit hebt afgesproken gaat ze sowieso nee zeggen, of ze moet wel heel wanhopig zijn of dom. Dus als je ondertussen wel al hebt afgesproken enzo dan moet je het gwn doen en moet je zeker niet bang zijn, want de kans is groot dat ze je ook tof vindt. Maar als je nog niet hebt afgesproken zou je haar best eerst nog wat beter leren kennen. Hopelijk heb je er wat aan, en veel succes!
HEYHEY
ik ben zelf een meisje (13) en dit is hoe ik het zou aanpakken
Ik zou niet direct vragen, ik zou eerst nagaan of zij je ook leuk vind, en anders aardig doen zodat ze interesse in je krijgt! dit heeft mijn crush ook bij mij gedaan en het werkt echt!! hij doet heel aardig enzo en vanzelf vond ik hem leuk. dus ik zou zeggen, wees aardig en zorg dat ze geïnteresseerd in je word!! en hoe ik het zelf momenteel aan het aanpakken ben, is gewoon eens een leuk complimentje appen/zeggen, want stel ze vind je niet leuk, is het gewoon aardig. ik zou zeggen ga niet te over the top, maar weet in ieder geval dat die gene ook interesse heeft in jou voordat je vraagt, want sommige meiden kunnen het rondspreien in een seconde (ligt er echt aan welk type ze is hoor)
Hey!
Probeer misschien er eerst zekerder ervan te zijn dat zij jou ook leuk vind? Probeer closer met haar te worden, misschien via een van haar vrienden.
Hoop dat dit helpt!
Grtjes, Cat
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.