Skip to main content

Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier op het forum maar hoop wel dat jullie me kunnen helpen …

Het zit als volgt: Ik heb een dikke zeven maanden geleden een best wel toxische relatie gehad ( dit gaat dan over hij die me zei dat hij een hartaandoening had en een operatie moest doen maar eigenlijk niets had, hij die boos werd op me als ik hem een bericht stuurde om 2u dat ik veilig thuis was na een fuif want ‘wat doe jij op een fuif?’ …) Ik heb zowiso al niet echt veel zelfvertrouwen en een wat laag zelfbeeld met andere woorden ik ben erg onzeker. 

Ik was uiteindelijk mentaal echt op en kapot van die ‘relatie’  en heb er met veel moeite een punt achter gezet. Toen heb ik gezworen aan mezelf om niet meer verliefd te worden MAAR ik denk dat dit toch gebeurd is.  

Een maand geleden ging ik gaan werken en daar werkte een jongen (laten we hem even L noemen) Hij praatte veel tegen me, zocht oogcontact en lachte dan telkens als hij me zag of als ik wegkeek… 

De week daarna moest ik weer gaan werken en L was daar ook weer, hij kwam meteen naar me toe en gaf me een zacht stomp tegen mijn arm, gedurende de hele shift porde hij me liep hij tegen me aan, zocht hij oogcontact en lachte etc etc 

L voegde me uiteindelijk toe op Instagram en scrolde door mijn volledige profiel blijkbaar want plots stuurde hij me met een vraag over een foto van 4 november vorig jaar (dit was een foto van een fuif) Hij vroeg of ik dit jaar weer ging gaan en als ik dit bevestigde zei hij dat hij eens naar me toe zou komen. Ik ben nu al weken aan het piekeren, ik vind hem denk ik wel leuk maar ik ben bang om gekwetst te worden, bang om de kans te wagen…  Zou ik hem een knuffel moeten geven op de fuif?  Wat kan en wat niet of wat moet en wat niet? 

Wat denken jullie kunnen jullie mij aub helpen?

Geen reactie

Reageer