Vraag

Verliefd I guess? Iemand tips in flirten?

  • 15 July 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Nou zoals je ziet aan het kopje. Ik denk dat ik iemand leuk vind. 't is dus dat ik een vriend heb en hij helpt me heel erg met verschillende dingen. Met problemen, school, gwn for fun enz. Maar dus mijn eerste probleem is. Ik heb nooit geweten hoe het voelt om iemand leuk te vinden. Ik denk dat ik hem leuk vind omdat ik me altijd positief voel om hem en mijn gedrag ook anders is. Ik voel me fijner bij hem ofz. Ik kan hem ook niet uit mijn hoofd houden. Ik probeer te hinten maar vgm ziet hij het niet of valt het niet op. Onze gesprekken zijn nu ook wat minder omdat ik niet weet wat ik zou moeten zeggen.

We zijn goed bevriend alleen we zijn verschillend. Zo weet ik van mezelf dat ik botter ben tegenover mensen, veel onaardiger, meer ruzie zoek, altijd chaga enz mensen zoeken weinig op met me omdat ze "bang" voor me zijn ofz (vind ik wel grappig dus das mijn probleem niet) Ik wil niet uitsloven maar bij mij zijn er wel kinderz die wat in me zien en ik niks in hun. Ik draag veel zwart en grauwe kleuren, veel leer enz (geen goth) Ik haal ook veel kattenkwaad uit, irriteer docenten enz

Maar mijn vriend is juist die jongen die lief, aardig, slim, grappig, niet de knapste, cute en al die dingen is. Hij draagt veel kleur enz. Kinderz zien niets in hem (voor dat het bekend is) Docenten mogen hem heel erg en hij is het lievelingetje van bijna alle docenten. Daarnaast is hij ook 2 jaar ouder en beweert hij dat hij niet snel wat ziet in kinderz van mijn leeftijd.

Yes, we hebben wel dingen gemeen (alleen weten niet veel over die kant van mij) zo vind ik het best leuk om mensen te helpen (vandaar help ik graag mensen op deze forum), we houden van muziek net als hem, we hebben veel interesses in de vechtkunst enz

We zijn best goed bevriend maar hoe the f moet ik dit onderhandelen? Hoe kan ik het beste met zo iemand flirten? Hoe zorg ik ervoor dat hij ook iets in me ziet? Kunnen jongens zoals hem wel op een persoon zoals ik vallen? Ben ik verliefd of wat?

Als er iets niet duidelijk is zet het er ff bij. Ik ben altijd onduidelijk.

Hoop dat ik goeie tips kan krijgen xx

Groeten!
xx Darlingyou

1 reactie

Jongens zoals hij kunnen altijd verliefd op je worden. Dat gebeurt per toeval of als je heel veel met hem omgaat. Probeer ook vaker met hem om te gaan. Doe alsof je de vriendin bent die je was en spreek vaker af. Doe vaker dingen samen. Praat over de dingen waarin jullie beiden geïnteresseerd zijn.

Reageer