Vraag

Verliefd - hoe moet ik me gedragen

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii,
Ik ben dus verliefd op een jongen uit mn klas, en ik heb het idee dat we wel een beetje een band krijgen. We hebben af en toe oogcontact, bij eco zitten we bij elkaar en dan praten we best wel veel, en er zit bijv een meisje in onze klas die we allebei erg irri vinden en als zij dan iets doen, seint hij zgmr geirriteerd naar me (heb ik dat duidelijk uitgelegd?) Mr ik weet nou nogsteedts nie echt of hij mij ook ziet zitten of gwn als vrienden, en ik kan me ook niet echt helemaal normaal gedragen (ik lach veel en zeg nie zo veel zinnigs) Weet iemand wat nu ofz? Of hoe ik me normaal kan gedragen?

Xx

3 reacties

Wat leuk dat jullie al samen naast elkaar zitten en dat jullie leuke gesprekken hebben. Jij bent overduidelijk verliefd op hem, vraag anders een keer of jullie samen wat gaan doen na school. Kom meer over hem te weten, maak vaker een praatje en het komt vanzelf goed xx Veel succes @Iammy
@glamflowers
Thnxx voor je advies, ik ga zeker vaker een praatje maken, het na school wat doen weet ik niet of ik dat wel durf te vragen hoor.... ik ben niet zo heel sociaal (hij ook niet) en je word bij ons op school al snel raar aangekeken als je zoiets vraagt...
Ik ben van mening dat je niet zomaar je gedrag hoeft te veranderen.
Het belangrijkste is natuurlijk dat jij jezelf kunt blijven.

Als je hem op school niets durft te vragen, dan zou je hem altijd nog een berichtje kunnen sturen.
Dan heb je geen luistervinken waar je last van kunt hebben.

Reageer