verliefd, hoe moet ik haar fixen

  • 27 January 2019
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii, ik ben een jongen van 14 en ik vind iemand echt heel erg leuk maar ik weet niet wat ik moet doen om haar te fixe zeg maar iemand tips. en ook zou ik graag seks willen maar ik weet niet hoe ik dat tegen haar moet zeggen

5 reacties

Eerst meisje fixen. dat sex komt later wel. Je hoeft het dan niet echt te vragen want dan komt het vanzelf. Ik heb zelf ook tips nodig over hoe je een meisje moet fixen dus daar kan ik geen antwoord op geven.
seks komt later wel. Eerst zowiezo dan dat meisje zien te fixen. Helaas weet ik er zelf ook geen tips voor.
Reputatie 1
Badge +2
Hey, ik zou eerst een beetje bij haar proberen te kijken of ze jou ook ziet zitten. Kijk of ze vaak oogcontact zoekt, of luister of ze het met vriendinnen over je heeft. Als dat goed zit moet je het gw tegen haar zeggen. Je kan t natuurlijk gw via app zeggen, maar veel meisjes zullen dan denken dat het een grap is, en uit eigen ervaring zeg ik, het is gw aantrekkelijk als een jongen het je persoonlijk durft te vertellen hoe eng dat ook is. En als je verliefd op haar bent zal ze echt niet zoโ€™n bitch zijn om je te bijten๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Œ Seks is natuurlijk heel leuk enz, maar je moet ook zeker weten dat zij daar klaar voor is. Laat dat gewoon vanzelf gaan.
Maar 1 gouden tip: Laat het nooit lijken alsof je haar alleen maar gebruikt voor de seks. Dus als zij nog niet wil en je vind haar echt leuk zal je echt nog ff moeten wachten!
xxx succes!๐Ÿ‘๐Ÿป
Praat meer met haar, zorg eerst dat jullie goede vrienden worden. Daarna kan je zorgen voor meer lichamelijk contact, ga tegen haar aan zitten, doe dit vaker op een gegven moment zal ze er iets van zeggen of ze vind het fijn en zegt niets. Als je eenmaal in deze fase zit is het handig om een gesprek met haar aan te gaan over jullie situatie en vragen of zij ook meer wilt dan alleen vrienden.

Veel succes!
eerst gewoon een beetje casual houden, zorg dat jullie misschien een soort grapje met elkaar hebben? iets waardoor je haar aan je doet denken, dan misschien wat vaker gaan whatsappen en misschien afspreken? dan krijgen jullie (als zij het ook ziet zitten) misschien wel een relatie en die seks komt wel later als zij er ook aan toe is. eerst een beetje casual en gezellig houden

Reageer