Skip to main content

verliefd en snap het niet meer

• March 6, 2026
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hoooi allemaal er zit dus iemand in mn klas was ik nogal verliefd op dus je raad het al ik denk oh t schoolfeest is er bijna ik ga haar vragen of ze ook gaat dan kan ik misschien met haar nou kon zij niet omdat ze hockey training had nou was ik toen half innerlijk aan het huilen maar ik dacht toen oh daar kan zij natuurlijk niks aan doen dat ze training heeft en toen dacht ik maar hé ik vroeg dit eigenlijk om ervoor te zorgen dat ik met haar kon kletsen als vrienden of meer maar gewoon als vrienden bedoelde ik het dus dacht ik hé misschien kan ik met haar afspreken nou heel akward ik had haar nummer natuurlijk niet dus ik met die sociaal niet heel goed bent loop op haar af terwijl ik en zij bij onze kluisjes zijn ik vraag aan haar euh zou je een keer willen afspreken hoeft niet vandaag want vandaag kan ik eigenlijk ook niet echt dan kunnen we telefoon nummer's uitwisselen ofzo en toen zij ze dat dat niet zij dat niet zo zag zitten dus ik dacht ah meh prima dan kan ik verder zoeken naar vrienden maar zij wil geen vrienden zijn **voor context ik heb op school 0 vrienden in mn buurt wel maar niet op school** dus volgende les economie oh das prima dan zit ik naast haar vriendin en voor die ene jongen die niet zo extreem aardig is maar dat is prima dus tijdens economie zijn de jongens gaan vragen hey heb je **naam van het meisje vertel ik niet vanwege privé redenen** uit gevraagd ik zij nee **puur zodat zij er geen last van zou hebben** haar vriendin moest helemaal lachen en dit is zo door gegaan voor laten we zeggen deze hele maand en ik ben er nou een beetje klaar mee puur omdat ik iemand leuk vond en haar nu met rust wilt laten omdat zij dat comfertabeler vind steeds jongens hebt die me ondervragen naar wat ik allemaal hebt gedaan en hoe pijnlijk het was om afgewezen te worden ik ben er gewoon een keertje klaar mee

thx voor het lezen

groetjes anoniem 1305