Skip to main content
Vraag

verliefd en snap er niks meer van

• February 15, 2026
  • 9 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal. 

Weer een tijdje geleden dat ik online ben geweest, hoop dat het met iederen goed gaat. 

Ik heb een ding Waar ik zelf niet veel van snap, dus kom ik het vragen aan de wijze mensen hier op het forum. 

Ik ben verliefd, ik wou er niet heel veel mee doen. Maar elke keer kijkt ze me weer aan en lacht ze. Dus de laatste tijd denk ik dat zij mij ook leuk vind. Maar mijn vraag aan julie is eigelijk gewoon. 

Wat doen meiden als ze iemand leuk vinden. 

Bedankt als je het uberhoud gelezen hebt. 

Groetjes 

9 reacties

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 15, 2026

Ja zo doen meisjes wel als jongen leuk vinden zekker weten ga er voor 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Ja als meisjes een jongen leuk vinden doen ze vaak wel zo. Een eerste stap zetten  is moeilijk mr als ze vaak zo doet zou ik het proberen. Veel succes!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

Hey Badeend 😉 

Het zal verschillend zijn per meisje. Ik zeg mijn geslacht en leeftijd niet🫣 maar ik ga wel even antwoorden. 

Kijk, zij lacht naar je. Maar lachen is ook gewoon normaal, ik lach ook naar mijn ouders, zus, bestie😁 Steeds kijken is wel een goed teken, ik kijk constant stiekem naar mijn crush 🤭 

Ik denk wel dat ze je leuk vindt! Je kunt mss een brief schrijven naar haar? ;) 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 16, 2026

Hallo allemaal. 

Zoizo bedankt voor de reacties.

Ik was vergeten te vertellen dat ze wel meer doet waarvan ik zou denken dat zij mij leuk vind. Allen geloof ik mezelf niet 😅 ik denk dst ik het mooier maak ik mijn hoofd. 

Op het geven moment kwam mijn nichtje naar mij toe en zij dat ik (degene die ik leuk vind) leuk vind en dat zij dat ging fixen. Ik heb haar niks verteld over mijn gevoels.Ik vroeg er de pauze nog eens naar, en toen zij zij hard op in de pauze dst ik haar leuk vind. Zij werd rood en keek me schaapachtig aan. Maar meestal komen er dan meiden naar je toe om te vragen of dat waar was, maar deze keer werd haar zusje getrapt. Haar zusje en mijn nichtje zijn bevriend. 

Ik denk dst het allemaal niet klopt, maar julie hebben hier vast meer verstand van. 

Dus wat doen julie als je iemand leuk vind. 

Sorry voor mijn slechte uitleg 😅

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

BADEEND

badeend heeft een crusshhhhhh WAT LEUKKKKKKKK

Zo te lezen geeft ze je best veel signalen, dus ik denk dat ze je wel leuk vindt

Ik denk dat je echt een goede kans maakt! En ik weet zeker dat je een heel lief vriendje voor haar zal zijn❤️

groetjes eendje

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 6, 2026

Hallo allemaal. 

Ik weet nu wel zeker dat er iets speeld, haar vriendin zat haar te plagen dat ze wel voor me kon zitten.

Maar ik weet nou niet of dat is omdat zij mij leuk vind of omdat ik af en toe naar haar kijk. Hmmmm. 

Vrouwen zijn ingewikkeld 😉 

Ik heb getwijfeld om haar een briefje te geven, maar ik ben een grote angsthaas 😂

Bedankt voor de reactische. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 6, 2026

Hey, gewoon doen! 👍🏼 Ik weet bijna zeker dat het goed komt! ❤️

Liefs🙂

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Jaaaa kom op ga ervoor, het wordt vast iets moois😃!

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 6, 2026

Yo badeend

Kleine tip, doe het niet met een briefje. Heb ik geprobeerd bij mijn crush inmiddels al weer anderhalf jaar geleden, ging… laten we zeggen… niet zo fantastisch. vraag iemand die je vertrouwt om het te vertellen! dat werkt wel goed op zich. maar de keuze ligt bij jou natuurlijk.

succes we duimen voor je!