Vraag

Verliefd en bevriend op en met een meisje dat ook goed bevriend is met het meisje dat ik nog steeds leuk vind

  • 22 January 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben Nanoka van 13 en zit sinds dit semester of hoe je het ook noemt op de middelbare.

Ik ben nu/net bevriend geworden met een meisje dat ik leuk vind (een derdeklasser), maar zij is ook goed bevriend met het meisje dat ik hiervoor leuk vond en eigenlijk nog steeds wel vind. Degene met wie ik nu bevriend ben, weet dat ik die ander leuk vond/vind. Maar ze weet niet dat ik hen allebíj leuk vind. Ergens wil ik het vertellen en erover praten met dit meisje, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is als ze bevriend is met dat andere meisje (degene die ik als eerste leuk vond). Ook weet ik niet of ik misschien voorzichtig moet vertellen dat ik deze persoon ook eigenlijk leuk vind. Het meisje met wie ik nu bevriend ben. 

Wat is het beste om te doen?


1 reactie

Hey Nanoka,

Je zult uiteindelijk toch moeten kiezen. Je vriendin die je al goed kent of dat andere meisje die je minder goed kent. Wil je je kans bij je vriendin opgeven door met dat andere meisje te gaan of niet. Is het wel echt liefde of is het gewoon dat je die vriendin heel aardig vind. Uiteindelijk zal je er zelf voor moeten gaan kiezen. Ik zou er wel eerlijk en open over zijn met iemand. Goede vriend(in) ofzo.

Mvg,

Wietse_

Reageer