Verliefd, een hoop problemen en een feest

  • 23 September 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, ik ben nieuw op dit forum, dus sorry als ik iets fout heb gedaan bij het maken van het topic.
Oké, het zit dus zo. Ik heb een crush die ik echt al ontzettend lang leuk vind. Sinds kort zijn we een soort van vrienden. We gaan met elkaar om op school en maken wel eens projecten samen. Ik dacht altijd dat hij mij niet leuk vond, totdat er op een gegeven moment ruzie kwam in het groepje waarmee we een project deden. Hij kwam meteen voor me op wat echt ontzettend lief was. Een tijdje daarna was ik jarig en heb ik hem en zijn beste vriend, waarmee ik ook bevriend ben, uitgenodigd. Pas na een hele tijd kreeg ik reactie en kreeg ik te horen dat ze het te druk hadden met school en dan niet konden. Ik vond dat nogal overkomen als een smoes, maar sindsdien gaat alles verder nog steeds goed. Dus ik weet niet precies wat ik daar nou van moet denken.
Nu geef ik binnenkort weer een feest. Ik heb al een hele groep mensen uitgenodigd en een vriendin van me zei dat ik mijn crush en zijn beste vriend eigenlijk ook zou moeten uitnodigen. Ik twijfel daarover. Het lijkt me erg leuk als ze zouden komen, vooral mijn crush natuurlijk, maar ik ben ook bang dat ze me weer opzadelen met een slap excuus zoals de vorige keer. Nou is het wel zo dat we toen pas net vrienden waren en nu al een stuk langer, maar toch twijfel ik. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast dankje voor julllie reacties
Xxx Lucy

2 reacties

Als eerste wil ik zeggen dat je niets verkeerd hebt gedaan bij het maken van een topic, mocht je ooit een fout maken is dat niet erg, we zijn tenslotte allemaal mensen
Ik zou je als advies willen geven om hen gewoon uit te nodigen, het kan zijn dat hij de vorige keer wel wilde komen maar zich schaamde voor de reden en dat maar gebruikte als excuus.
Als je hem nog een keer uitnodigt en hij komt weer met een smoes dan kun je hem hierop aanspreken en kijken wat hij reageert
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Welkom op het forum. Zo te zien is alles goed gegaan bij het plaatsen van je topic.

Als het je leuk lijkt als je crush (evt met zijn vriend) komt zou ik het gewoon proberen. De kans op een afwijzing is natuurlijk altijd aanwezig, maar dat is het 'risico' dat je neemt. Mocht dit weer gebeuren kun je het beste er niet te zwaar aan tillen, ook al is het overduidelijk dat het een smoes is. Hier schiet je namelijk weinig mee op behalve dat je jezelf ermee hebt. Je kunt hem natuurlijk ook vragen waarom hij wéér afwijst, maar het is wat je liever hebt.

Nodig hem dus uit (al dan niet samen met zijn vriend) en mocht de uitnodiging opnieuw worden afgewezen probeer dat dan van je af te laten glijden (al is dit misschien moeilijk). Ten minste dat is wat ik zou doen. Laat je ooit nog weten hoe het afgelopen is..?

Reageer