Vraag

Verliefd advies nodig!

  • 19 September 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Afgelopen zomer heb ik een meisje leren kennen, we hadden gelijk een goede klik samen en hebben vervolgens contact gehouden via snapchat en app. Na een aantal weken hebben wij voor het eerst met elkaar afgesproken, het was wel even spannend maar super leuk en gezellig. Aan het eind van de avond heb ik haar bedankt en gezegt dat ik het erg leuk vond en dat vond zij ook. Ik heb vervolgens op app gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken en zij antwoorde daarop met een overtuigende ja. De afgelopen week is de week na de 1ste keer afspreken en ze doet erg vaag. Ze stuurt minder berichten en reageerd niet op wat ik stuur. Ik heb haar gevraagd of ze nog een keer wilde afspreken maar deze week kon ze niet vertelde ze me. Toen vroeg ik een paar uur later of ze mij kon vertellen wanneer ze wel kon zodat ik tijd vrij zou kunnen maken. Ze heeft dat bericht 48 uur nu na het verzenden nog steeds niet gelezen. Op snap reageerd ze wel maar wat kort af. Ik heb haar gevraagd om het bericht te lezen en toen antwoorden ze met: oohh jeezz sorry helemaal vergeten. En vervolgens heeft ze het nog niet gelezen en laat staan beantwoordt. Ik snap niet goed wat er aan de hand is heeft iemand een idee of tips? Ik denk dat ik misschien teveek heb gestuurd en dat ze mijn berichten zat is dus ik probeer de komende tijd minder berichten te sturen. Maar wat kan ik nog meer doen? Ik wil heel graag nog een keer afspreken maar weet niet goed wat ik in deze situatie het beste kan doen. Geef me advies please.

1 reactie

Haaii, ik denk dar het beste is om te vragen wat er aan de hand is. En zeg dat ze 100%eerlijk tegen je moet zijn en vraag dan nog een keer if ze wik afspreken. Als ze zegt dat ze het niet meer wil steek geen energie meer in haar. Als ze zegr van wel, vraag dan wanneer of waarom ze zo raar doet.

Ik hoop dat je snel weer wat van haar hoort.

Xx girllxxx

Reageer