Verliefd

  • 9 April 2020
  • 0 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey! 
 

ik ben verliefd op 2 jongens denk ik… Ik ben 13 jaar (bijna 14) en ik heb een jaar lang een jongen leuk gevonden. Hij is 2 jaar ouder, heeft een vriendin en is goed bevriend met mijn zus. Mijn beste vriendin heeft doorverteld dat ik hem leuk vind… Nu weet iedereen het. Die vriendin van hem is erg boos op mij. En met die jongen probeer ik af te spreken, om mijn kant van het verhaal te vertellen. Maar ik weet dus niet of ik hem nog leuk vind. 
 

er is ook nog een andere jongen… Hij is anderhalf jaar jonger. Ik heb 2 weken met hem gehad, met een kleine pauze. Eerst maakt ik het uit, omdat ik mijn twijfels had. Ik wist niet welke jongen ik leuk vind. Toen hebben we het nog een keer geprobeerd en na een week heeft hij het uitgemaakt. Vandaag heb ik h weer gezien, en dat deed pijn. Ik zie hem vaak met mijn naamgenoot, wie een echte bitch is. Ze is zo gemeen!! En hij zei dat hij haat haat, maar nu zijn ze echt besties ofz. Ze vind hem ook leuk.  Ik wil graag weer met hem zijn. Maar in onze relatie deed ie me vaak pijn door op t laatste moment af te zeggen of 1 ½ uur te laat te komen.  
 

ik heb vanacht ook een droom gehad dat ik met de eerst jongen naar bed was geweest. En dat ik misschien wel zwanger van hem was. 

ik ben nu zooo confused over wie ik nou leuk vind. En of ik ze moet laten. Of dat ik de 2e jongen voor me moet proberen te winnen. 
 

radeloos, v1sr0s3f4y
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer