verliefd

  • 18 March 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 13 en ik zit in groep 8 ik kan nog best snel verliefd worden maar ik laat het niet zien ik vertel het aan niemand want dan denk ik wat wil ik nu doen met verliefdheid? Zoenen kan maar vind ik wel een beetje jong en dan denk ik, maar dan moet je ook weer aan je ouders vertellen en die kunnen beetje raar reageren want ben buitenlander en me ouders,  vooral me vader wilt niet dat ik veel met jongens omga maar als je het aan je vrienden vertelt gaan ze weer doorvertellen meestal. Dus ik wil niet echt dat iemand merkt dat ik verliefd word en als dat iemand gaat merken gaat die weer doorvertellen ja die is op die gene verliefd maar als die gene mij dan gaat vragen ga ik automatisch nee zeggen want tja wat moet k doen dan. Maar ik wil gwn voor het eerst verkering krijgen met een normale jongen en niet dat ik dan spijt heb en alles 

 

ben ik de enige met dit? Ik noem het maar soort van onzekerheid ofzo ik hoop ben k niet de enige met dit 

 


1 reactie

Beste anoniemshrek ik word ook heel snel verliefd mijn tip is word vrienden en vraag het dan een keer op  valentijnsdag je hoeft het niet percee aan je ouders vertellen je hoeft het pas te vertellen als jij er klaar voor bent en als je vader zeurt zeg dan gewoon dat het jou leven is en dat hij er dan niks over kan zeggen

Reageer