Vraag

Verliefd?

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yep, ik heb ook ene vraag over verliefdheid, dus elk advies is straks welkom :)

Ik heb dus een jongen ontmoet door een vriend van mij ongeveer anderhalf jaar geleden. Die vriend en ik waren aan het bellen en die jongen zat opdat moment bij mijn vriend (geen boyfriend). Een paar dagen later heeft die jongen me een dm gestuurd op insta en we zijn vanaf dat moment aan het chatten geweest, we zijn best wel close geworden en hebben nu elkaars nr en snap en noem maar op en ik ken hem nu dus best wel goed. Het nadeel is dat hij drie uur van me vanaf woont en echt ontmoeten hebben we nog niet. Ongeveer 2 maanden geleden, werd hij echt close, dus we belden best wel veel enzo, en toen heeft ie me uiteindelijk verteld dat hij mij leuk vond, opdat moment was ik er echt verbaasd over, maar na een tijdje begon ik hem ook leuk te vinden. Het is nu dus 2 maanden later en hij is raar gaan doen, afstand dus 2 weken al niet meer geapt of gesnapt naar me en nu begin ik me af te vragen of hij me wel echt leuk vind. Ik overdrijf misschien, maar als je 2 weken niet met iemand contact hebt, geef je ook niet veel om die gene toch? Dus ik weet niet meer wat ik moet doen, na ongeveer 6 dagen heb ik hem geprobeerd te bereiken , alleen hij reageert dus niet. Hij is een paar keer per dag online en alles wat ik stuur komt aan, maar hij leest/reageert niet. Kan iemand me vertellen wat ik moet doen?


2 reacties

Hallo Maut_ :) 

Het kan zijn dat hij bijvoorbeeld geen toegang heeft tot zijn telefoon, niet het ergste verwachten maar het kan ook zo zijn dat hij jou niet meer leuk vindt. Ik zou het nog een paar weekjes afwachten en als hij niet meer reageert dan het tegen hem zeggen.

-Dr8gon99

Hai!

 

Ik denk dat dit best normaal is. Als je alleen via telefoon contact hebt en niet in het echt wordt het een beetje saai (lijkt mij). Misschien dat hij er een beetje vanaf gegroeid is en er voor nu gewoon niet meer zoveel zin in heeft. 

 

Succes nog verder!

 

→ Tim

Reageer