Beantwoord

verliefd?

  • 24 December 2019
  • 10 reacties
  • 578 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal

Jaja, hier ben ik met ook een vraag. Best een makkelijke, maar ik ben gwn erg confused.

Ik denk dat ik namelijk verliefd ben op een meisje. Ben ik zelf helemaal oke mee, maar ik weet niet zeker óf ik het ook écht ben. De ene keer denk ik veel aan haar en de andere keer weer niet. Ik ben verder erg jaloers als ze het wel erg gezellig heeft met anderen heeft en probeer dan weer haar aandacht te trekken. Ze is ook een vriendin van mij dus ben wel vaak bij haar in de buurt😀. Ze is pan maar.... Ze heeft een relatie en ze is smoorverliefd op haar vriendin, het zal voorlopig niet uit gaan.

Ik heb laatst zelfs over haar gedroomd 😳 

 

Het klinkt nu ook wel alsof ik verliefd ben, maar wil niet gelijk te hard van de stapel lopen en dat het straks misschien zelfs uitlekt. Ik heb daar namelijk al wel ervaring mee😒.

voor de rest is het wel allemaal wat nieuw voor mij, ik heb me eerder niet echt aangetrokken gevoeld tot een meisje.

 

Misschien komt het ook wel omdat we gelijk een klik hadden omdat we alle2 LGBTQ+ zijn.

 

Ben ik verliefd? En what to do als het zo is?

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 December 2019, 20:38

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo fiedel :)

Ik denk wel dat je verliefd bent als ik jou verhaal lees. Je kan het beste gewoon wachten tot de relatie tussen haar vriendin en haar uitgaat en dan proberen haar aandacht te trekken.

-Dr8gon99

Heey , 

Ik denk dat je wel verliefd bent , aangezien je best vaak aan haar denkt en meestal als je twijfelt is het zo , anders zou je ook niet deze vraag stellen i think☺️. Wat je het beste kan doen is wachten totdat het uit is , het best kan je nog wachten met duidelijk laten merken dat je haar leuk vind want stel ze weet het , zal ze dit waarschijnlijk aan haar vriendin vertellen en dan heb je de kans dat ze juist minder met je omgaat omdat haar vriendin het niet leuk zou vinden. Wel kan je op een normale manier steeds vaker met haar af gaan spreken en met haar praten over dr relatie , je kan ook vertellen dat je ook op meisjes valt , misschien gaat ze ergens denken van oh maybe ben lk wel haar type enz , het word sowieso interessant. 
Alles kan kapot , dus wacht totdat dr relatie over is en dan ga jij uiteindelijk degene zijn die dr gaat troosten en er voor haar gaat zijn , uiteindelijk krijgt ze feelings vo je dan & kun je aan de slag gaan met haar je vriendin te maken☺️. It takes time but its worth it 💕

hey @xannoniempje 

ja ze weet al dat ik op meisjes val (en op jongens, op alle geslachten eigenlijk,ben ook pan namelijk) we praten er ook best vaak over, dat verstevigd onze band natuurlijk :D

zucht…. wachten dan maar….. ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, aangezien zelfs haar social media pf een foto is van haar zoenend met haar vriendin :S de ene keer maakt t me niet zoveel uit, de andere keer kan ik wel janken. tja, t leven is nu eenmaal ingewikkeld, ik wil natuurlijk ook weer niet de oorzaak zijn van een relatiebreuk:disappointed_relieved:

ik geniet voorlopig maar gewoon van de kleine momenten en blijf gewoon normaal met haar omgaan:slight_smile:  ik zie nog wel:confused:

 

Haha lol ben ik er nu achter gekomen dat ze en vriendje had🤦🏼‍♀️   niet zo belangrijk ofz, maar zeg t toch maar ff

Je bedoeld dat ze nu een vriendje heeft of al een vriendje?

-Dr8gon99

Hoi!

 

Ik herken je gevoel, ik zit zelf namelijk ook heel erg te twijfelen. Als ik dit lees denk ik dat je verliefd bent (je bent jaloers als ze met anderen is en je droomt over haar), je zou nog een keer met haar kunnen afspreken/ iets leuks gaan doen (gewoon als vriendinnen) en dan goed luisteren naar je gevoel. Als je haar echt leuk vindt zou ik idd wel wachten met het aan anderen vertellen want het is echt heel vervelend als het doorverteld wordt. Het is dan wel heel jammer dat zij al een relatie heeft, ik zou dan toch proberen het een beetje opzij te zetten.

 

Succes!!

Je bedoeld dat ze nu een vriendje heeft of al een vriendje?

-Dr8gon99

Ik had gezegd dat ze een vriendin had, maar ze heeft een boyfriend. Sorry voor de onduidelijkheid.

s je haar echt leuk vindt zou ik idd wel wachten met het aan anderen vertellen want het is echt heel vervelend als het doorverteld wordt. Het is dan wel heel jammer dat zij al een relatie heeft, ik zou dan toch proberen het een beetje opzij te zetten.

Ja i know, ik heb daar helaas ervaring mee😒

De onduidelijkheid is niet erg hoor, iedereen heeft wel eens dat diegene dat niet weet en daarom iets wat onduidelijk is, nu maar wachten totdat het uit gaat! 

-Dr8gon99

De onduidelijkheid is niet erg hoor, iedereen heeft wel eens dat diegene dat niet weet en daarom iets wat onduidelijk is, nu maar wachten totdat het uit gaat! 

-Dr8gon99

Jup, wachten maar... Niet bepaalt mn sterkste kant :/ naja, ik gun haar t geluk en ga dus niet proberen tussen hen in te komen :)

Het gaat vanzelf wel uit of niet, je moet denk ik gewoon inderdaad geduldig wachten en misschien gaat het ooit uit.

-Dr8gon99

Reageer