Verliefd

  • 2 December 2019
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Dit is niet perse een vraag, ik had gewoon zin om dit te typen. Ik ben dus verliefd (laten we haar L noemen). Het begon allemaal in 2016 toen ik haar voor het eerst ontmoette met de verjaardag van m'n nichtje. Ik voelde gelijk een klik en we hadden het heel gezellig en lachten veel. Toen was ik nog niet echt verliefd, maar ik vond het al wel een leuk persoon. Ik zie haar niet heel vaak, meestal alleen bij verjaardagen. Zo dus ook afgelopen zomervakantie, het was de verjaardag van m'n oom en tante. Ik zag haar weer in 1 jaar of zo. Het was super leuk en we hadden weer flink gelachen. Die avond hadden m'n nichtje en L het over dat ze die dag erop naar de film wouden, ze hadden even wat gekeken welke films er draaide en uiteindelijk kwamen ze erop dat ze naar spider man wilde. Veel meer gebeurde er niet die avond. De dag erop vroeg mijn nichtje of ik mee wilde naar de film, waarop ik natuurlijk ja antwoordde. Mijn vader was zo lief me in de ochten om 9 uur te brengen dus ik was er lekker op tijd. Toen ik bij m'n nichtje was aangekomen kwam L niet veel later ook. We gingen eerst even zitten en daarna  gingen we even naar de supermarkt om wat eten te halen. Op weg daarnaartoe begon ze me te plagen. Ze zei de hele tijd ach jochie toch en gaf me daarbij een klop op de schouder, ik vond het wel grappig (kan dit betekenen dat ze me leuk vind?) . De film was leuk. Na de film gingen we weer naar het huis van m'n nichtje en gingen we pannekoeken maken. Dat was wel lachen. Later op die dag gingen we ook nog tompoezen maken met allemaal versiering en zo dat was ook wel leuk. Na deze dag wist ik het zeker. Ik ben verliefd, ik had nog nooit zo een speciaal gevoel bij een meisje gehad. Ik vind haar zo leuk, zowel haar innerlijk als haar uiterlijk (bruine haren en bruine ogen, ik vind dit echt heel mooi) We kunnen het ook heel goed samen vinden. Er is alleen wel een probleem (waarvan ik niet weet of ze dat erg vind) er zit namelijk een leeftijdsverschil van 3 jaar tussen ons. We gaan weer verder.  Een paar dagen later hadden m'n nichtje en ik afgesproken om te zwemmen en L vroeg of ze mee mocht, waarop ik uiteraard op antwoordde met ja. Het was echt een van de leukste dagen van de zomer vakantie. Ik en L hadden het weer heel leuk samen en ze ging op een gegeven moment ook even op mijn schoot zitten(dit zou misschien ook kunnen betekenen dat ze me leuk vind, want verder was er niet echt een goede reden voor) , ik was helemaal in de wolken. Na deze geweldige dag heb ik haar tot nu toe niet keer gezien helaas (ze woont een uur van me vandaan), sinds zie zomervakantie krijg ik haar niet meer uit m'n hoofd. Ik ben wel van plan binnenkort met haar af te spreken. Misschien naar de film of zo, dat schijnen meisjes leuk te vinden. Ik kan in ieder geval niet wachten om haar weer te zien. Nu nog afwachten of ze me leuk vind, maar daar kom ik nog wel achter. Nou dit was m'n verhaal. Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit daadwerkelijk helemaal hebben gelezen. Joee


5 reacties

Hoii,

Ik vind het altijd leuk om zulke verhalen te lezen hahah én toevallig ben ik een meisje.

Super leuk dat je verliefd bent! Het is inderdaad leuk als je met haar afspreekt. Het is wel jammer dat je nichtje er de heletijd bij was hahaha. Je zou eventueel haar nummer kunnen vragen, zodat jullie kunnen appen :)

Veel succes en plezier bij de bios! :)

XO Miel

Hey, leuk dat je hebt gereageerd🙃, 

 

Ik heb haar nummer al een tijdje het probleem alleen is dat ze er niet echt van houd om te appen.  Tot in 2017 waren we wel veel aan het chatten op messenger en daarna ook nog wat op insta. Maar nu is ze helaas dus niet meer zo van het appen.

De bios word nog niet zo makkelijk want de films die bij de lokale bioscoop draaien zijn nogal saai op het moment, maar dat word gewoon wachten op de juiste film.

Binnenkort zijn er ook weer op allerlei plekken schaatsbanen open, misschien is het wel leuk om daar naar toe te gaan.

Groetjeees. 

Hallo Jongen0322 :)  

Leuk dat je verliefd bent op het meisje! Ik hoop dat je snel wat krijgt met het meisje.

-Dr8gon99

Heel veel is er nog niet gebeurt helaas, maar ik ben deze vakantie wel met haar wezen zwemmen. Dat was natuurlijk weer heel erg leuk. Ik denk wel dat ik meer moet doen, we zien elkaar nu niet zo vaak en dat is eigenlijk wel zonde. Ik weet namelijk bijna zeker dat we het samen heel gezellig kunnen hebben(ook als vrienden) nu wil ik eigenlijk dus vragen of ze meer contact wil, ik weet alleen niet precies hoe ik dat het beste aan kan pakken.

 

Groetjeee

Ey man, ik weet niet hoe het nu met je gaat of er al iets is gebeurd of niet maar ik wil ff een paar dongen zeggen:

1. Ik herken dit heel erg man en ik zelf heb nooit echt de ballen gehad om het tegen die persoon te zeggen

2. Dus mijn voorstel is, fiets gewoon naar haar huis toe en vraag haar naar de bios, ik weet dat dit HEEEL lastig kan zijn maar niet geschoten is altijd mis en je zegt dat se een lief innerlijk heeft dus ze zou er gewoon normaal op moeten kunnen reageren als ze nee zegt.

 

Je moet het gewoon echt doen gast want ik heb van mijn ervaringen geleerd en ik heb echt spijt dat ik gewoon niet op mensen ben afgestapt.

Ik weet niet of je nog steeds op haar bent, zo niet gebruik dit dan voor een andere keer. 

Veel succes en geluk he, het gebeurd niet vaak dat je op deze manier verliefd word bij mij in ieder geval niet en ik weet dat hef echt geweldig voelt!

Je kan het man zet hem op!!

 

Gr. L.a.H  a.k.a lieverniet🙃

 

 

 

Reageer