Beantwoord

verliefd

  • 26 October 2019
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii. Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb een crush op een jongen die ik aan het begin van het schooljaar heb ontmoet. Nu heb ik aan het begin van het schooljaar ook een nieuwe vriendin ontmoet. We zijn best goede vriendinnen nu. Ze weet niet dat ik een crush op die jongen heb, maar het is haar ex (van een week). Ze heeft me verteld dat ze deze jongen misschien wel weer leuk vind, en hij vroeg of ze een relatie wou. Ik heb haar geholpen met wat ze ging zeggen, want ze wou het wel proberen. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, want ik wou een goede vriendin voor haar zijn, maar nu hebben ze dus net een relatie en ik weet niet of ik tegen haar moet vertellen dat ik m leuk vind of niet. Ik wil niks verpesten en ik wil me er niet mee bemoeien, maar als de relatie nou niet werkt en ik praat weer met m en ik vind m echt leuk, dan als ik het tegen haar vertel is het heel raar.

icon

Beste antwoord door JongenInHet0.0.0 26 October 2019, 23:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou het NIET vertellen. Dit komt misschien een beetje hard en sneaky over maar als je goed nadenkt is het kiezen tussen:

vriendschap en stiekem verliefd zijn

geen vriendschap misschien verkering

of

geen vriendschap en geen verkering

ik zou er mee wachten en probeer aan andere dingen te denken, het is lastig als je verliefd bent 

Ik weet het ben zelf ook erg verliefd maar als je je wat dingen kunt aanpraten kun je het voorkomen. Het is nu ook d’r vriend dus ik zou het niet vertellen

Je hebt een heel groot hart voor enpantie!

Als het niet TE veel kwaad kan van de relatie zou ik het beter niet zeggen omdat je dan ruzie kan krijgen met je vriendin maar als je er echt  heel veel last van heb zou ik het beter vertellen omdat als je die liefdesverdriet bij blijft houden zal dat opkroppen tot dat je je heel mizerabel zal voelen.

 

ik hoop dat dit helpt en nog veel suc6

Groetjes Lucciaaa 

Het is een vriendin dus kan je het best vertellen, zij maakte het uit dus verkeek ze haar kans en kan jij er nu voor gaan want bv wij zijn vrienden en ik ben verliefd op iemand maar die weet dat niet en hij of zij word op jou verliefd maar je weet dat ik verliefd ben en jij wordt verliefd op de persoon die ik leuk vind.

Hij of zij koos voor jou en niet mij dus hoe verliefd ik ook ben er is geen reden om boos te zijn. Die vriendin maakte het uit dat had dus een reden en daardoor is haar ex dus beschikbaar er staat niet bereikbaar voor die of die, nee je mag gerust je liefde tonen en gunt ze je dat niet geen goede vriendin.

Ze verkeek haar kans en ookal is ze terug verliefd haar ex is single en waar staat dat je niet met een ex van een vriendin of vriend mag gaan. Mijn vriendin is de ex van mijn beste vriendin die lesbisch is, ik ben bi zo mijn liefje en de 2 braken ik had altijd een zwak voor haar ex en vroeg haar uit na 2 dates bam prijs mijn beste vriendin haar ex werd mijn vriendin.

Op een dag waren mijn liefje en ik op stap en ze kuste mij toen mijn beste vriendin ons zag en zei Taylor leuke meid ik was van oh shit toen ze zei aaaaa dat is mijn ex lief ik was van zal maar gaan zeker toen ze zei niet nodig ik zie haar nog graag maar ik maakte het uit dus verkeek ik mijn kans ze is nu jou lief en beiden zijn gelukkig ik zou geen vriendin zijn als ik jou geen geluk gun.

Reageer