Vraag

Verliefd

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo...
Er is dus een meisje in mijn klas en die vind ik heel leuk ik zit in groep 8 en we hebben opzich wel een klik en zij weet ook dat ik haar leuk vind maar ik weet niet of zij mij ook leuk vind ik durf het niet te vragen want ik ben bang dat ze me afwijst ik kom dadelijk waarschijnlijk in de klas met haar op de middelbare school... zijn er misschien wat tips dat zou ik heel fijn vinden en ik hoop dat ik het ooit ga vragen en dat ik het durf en dat ze ja zegt...
Alvast bedankt doei doei!!

1 reactie

Hallo,
Toen ik jonger was (ook ongeveer rond groep 8.)had ik iets vergelijkbaars. Ik durfde echt maar dan ook echt NIET te vragen aan de jongen die ik leuk vond om eens af te spreken laat staan verkering. Toch heb ik in een van de laatste dagen in groep 8 of we eens iets konden doen samen. Hij antwoorde; 'Ja lijkt me leuk'. We zijn toen samen naar de bioscoop geweest en het was heel gezellig. Achteraf heb ik spijt dat ik hem niet eerder aansprak! Je moet maar zo denken: Als het een nee is is het maar zo, maar dan heb ik geprobeerd. Als je bij haar in klas 1 komt is het misschien heel even een beetje ongemakkelijk, maar geloof me daar komen jullie snel genoeg overheen als je elkaar elke dag ziet. 🙂 Misschien kun je beginnen met meer tegen haar te praten, soms een complimentje en proberen steeds meer in de buurt van haar te komen. En ik zou het aan een vriend vertellen die zou je ook goed kunnen helpen (athans m'n vriendinnen waren mijn steun met dat soort dingen.) Het lukt je vast wel, gewoon proberen. Groetjes Isra

Reageer