Vraag

Verliefd

  • 11 May 2019
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hey, ik ben een meisje en verliefd op een vriendin van een vriendin van mij en ik heb haar nummer en ik had op watsapp gevraagd of zij ook bi was en ze zei dat ze het niet wist, maar dat alles mogelijk is. Moet ik nu gewoon tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind of niet? Tips plzzzz❤️

3 reacties

Hey,

ik ben geen relatie expert ofzo, dus je moet niet teveel van mij verwachten. Maar als ik jou was zou ik het gewoon tegen haar zeggen, aangezien je al hebt gevraagd of ze ook bi is lijkt dit mij een kleine stap. Daarnaast is de kans al groot dat ze iets vermoed, omdat je aan haar gevraagd hebt of ze bi is en dat ze zei dat ze het niet wist is al een positief teken. Er zijn ook mensen die dan heel raar gaan reageren als je vraagt of ze bi zijn bijvoorbeeld: "Nee, hoe kom je erbij?!". Als ik jou was zou ik het gewoon vragen want anders ga je het nooit weten.

Ik hoop dat je hier iets aan had en dat het goed voor je uitpakt.

Succes!


Met vriendelijke groet,
Reputatie 2
Badge
Hey ik heb het dus gezegd en haar andwoord is: Ok dat kan🤭, ik weet niet wat ik hier van moet vinden..
Eeeh is dit goed?! Of slecht?!
Heel goed dat je het hebt gezegd! Misschien kan je haar nu zoiets vragen als; 'Wat vind je daarvan?' - En dan haar antwoord afwachten. Want niet geschoten, is altijd mis ;)
-Xx

Reageer