Vraag

Verliefd

  • 4 May 2019
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Ik ben super verliefd op een meisje uit mijn oude klas maar zij vind mij niet leuk hoe kan ik seks met haar krijgen

6 reacties

Die shotgun van je op haar richten en...

Ik vind je naam niet erg gepast; ik weet niet of je naam toegestaan is. Verder niet belangrijk voor mijn reactie.

Als je verliefd bent op een meisje, kun je eerst vrienden met haar worden. Weet je zeker dat ze je niet leuk vindt? Dat kan komen doordat ze je nog niet kent, en als ze je niet wil kennen, verdien je een leuker meisje. Je moet als eerst vrienden worden, vrienden als dat je elkaar kent.

Ten tweede moet je ervoor zorgen dat je betere vrienden wordt. Misschien zelfs haar beste vriend, zodat jullie elkaar kunnen vertrouwen. Als blijkt dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen, kun je het beter opgeven.

Ten slotte kun je op bijvoorbeeld Valentijnsdag zeggen dat je haar leuk vindt. Dat is een klassieke manier om verkering te krijgen in mijn ogen. Zo kun je beginnen te praten over seks. Jullie kunnen eraan beginnen als jullie beiden toestemming hebben gegeven en het willen.

Als je denkt dat ze je wel leuk vindt, kun je ook proberen om een briefje aan haar te geven, de bovenste drie stappen hoef je in dat geval niet uit te voeren. Je zei dat ze jou niet leuk vond.

Groetjes,
Geen_Naam
Badge
Het probleem is dus dat ik haar niet zie omdat we op een andere school zitten dus hoe moet ik dan vrienden met haar worden?
het is misschien raar om direct aan seks te denken in mijn ogen toch want dat lijkt alsof je haar wilt gebruiken maar als je een relatie met haar wilt zou je haar misschien via instagram een dm kunnen sturen en beginnen praten of via Snapchat als je haar snapnaam hebt en dan haar vertrouwe Winne misschien eens afspreken en dan kijken hoe het aan voelt.
Het probleem is dus dat ik haar niet zie omdat we op een andere school zitten dus hoe moet ik dan vrienden met haar worden?
Je zou haar kunnen aanspreken via Whatsapp of Insta.
Badge
Wat zou ik moeten zeggen dan op insta
Wat zou ik moeten zeggen dan op insta
'Hoi, alles goed?'

Misschien antwoordt ze en ontstaat er een gesprek. Als ze niks zegt, wil je haar niet. Als ze alleen ja zegt, moet je zelf een gesprek op gang weten te zetten, over waar je haar van kent. Probeer beleefd te zijn, maar wees jezelf. Doe in ieder geval respectvol.

Groetjes,
Geen_Naam

Reageer