Verliefd

  • 25 April 2019
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Ik ben een meisje van 14 en ik voetbal in een meisjesteam. Ik ben verliefd op iemand uit mijn team. Ik denk trouwens dat ik bi of pan ben maar dat weet ik eig nog niet zeker. Nu weet ik niet of zij ook op meisjes valt en of zij me terug leuk vindt. Iedere keer als ze met me praat word ik nogal verlegen en zij begint altijd het gesprek (gelukkig maar want ik ben daar meestal niet zo goed in). Laatst hoorde ik haar ook zeggen (tegen iemand anders) dat ze van vwo naar havo gaat volgend schooljaar. Dat betekent dus dat ze van mijn school afgaat en naar een andere gaat. Nu voel ik me best hopeloos en verdrietig want ja ik weet niet zo goed hoe vaak we elkaar nog gaan zien volgend jaar, misschien wel helemaal niet meer. Als ik nog een beetje geluk heb, zitten we volgend jaar wel weer bij elkaar in het team maar zelfs dat is ook nog niet zeker.

1 reactie

Hey!

Fijn dat je verliefd bent! Wel erg jammer dat ze van school gaat veranderen.

Misschien kun je eens met haar afsoreken buiten school en voetbal om?
Je kunt dan gewoon plezier maken en dit blijven doen als ze van school zou veranderen.
Ik denk dat jij ook minder stress zou hebben als je haar vertelt over je verliefdheid. Je zou bijvoorbeeld eerst eens het onderwerp liefde "ben jij verliefd op iemand?" kunnen latenvallen, en dan eens LGBTQ+.
Probeer zelf al eens na te denken, op welke manier zou jij het fijn vinden dat iemand het bij jou aanmaakt? Je zou dat uit kunnen proberen voor haar.

Misschien kun je ook eens hier voor tips rond verliefdheid.

Groetjes
Lot

Reageer