Verliefd

  • 9 April 2019
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik ben verliefd op een jongen die ik al 6 jaar ken. Ik vind he, heel leuk en k vind hem heel erg knap. Ik weet niet wat ik moet doen want hij zit nu ook op een andere school. We spreken soms nog af maar dan word mijn verliefdheid erger. Een andere beste vriend van mij vind mij leuk en hij heeft ook gevraagd of ik met hem wil en ik zei nee. Hij vroeg waarom en k ging niet zeggen dat ik zijn beste vriend leuk vind. Wat moet ik nu nou doen?!
xx

1 reactie

Hoii,
Wat leuk dat je verlieft bent! Jammer dat je vriend naar een andere school is gegaan. Het is misschien lastig maar ik zou het hem gewoon zeggen of met een omweg zeggen (iemand vind je leuk, wist je dat/ ben jij verliefd). Ik denk dat hij het heus wel zou begrijpen als je al 6 jaar vrienden bent.
Je hoeft niets tegen die andere vriend te zeggen als je niet wilt. Zeg gewoon dat je niet met hem wilt. Daar moet ie het maar meedoen.
Je kan je familie, vrienden of iemand anders ook vragen om hulp.
Je kan ook wat vaker met die vriend afspreken en dan wordt (of hij is al) verlieft op je. Zo kan je misschien ook een beetje peilen of hij gevoelens voor je heeft.

Heel veel succes en ik hoop dat hij ja zegt!

Groetjes Anne

Reageer