Beantwoord

Verliefd

  • 28 March 2019
  • 3 reacties
  • 546 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, alvast bedankt voor het lezen😊
Ik heb een probleem, ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. Nu denk je wat is daar het probleem nou aan, nou ehh.... ik weet niet of hij me ook leuk vind. Ik zie hem altijdtijd op school, en we zijn ook nog eens hele goeie vrienden maar dan met een vrienden groep want, met 11 mensen zijn wij een clubje on zo te zeggen. Maar ik vind hem dus super leuk en wil graag met hem verkering nou het probleem is ik weet niet hoe?☹️ Hoe kan ik hem laten zien dat ik hem leuk vind? Hoe weet ik of hij mij überhaupt leuk vind? Ik wil graag dat hij de eerste stap zet. Ik wil pas namelijk de eerste stap zetten tot dat ik 100% weet dat hij mij leuk vind☹️ Maar er zijn super veel jongens in de klas die nep verkering nemen enzo, maar niet de jongens van mijn clubje weetje. Dus ik ben ook nog eens bang dat hij me afwijst en dan aan iedereen vertelt dan schaam ik me dood😭 en ik ben ook vang dat hij met me beo verkering neemt( ik snap zelf niet waarom veel jongens nep verkering nemen maar oke niemand van mijn clubje heeft ooit zo iets gedaan dus ja😊)
we zitten in groep 8 voor als je wilde weten maar ik wil super graag en snel met hem verkering en graag antwoorden op me vorige vragen?!!☹️
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2019, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

Je bent verliefd op een jongen uit je vriendengroepje, en zou graag verkering met heb hebben.
Je zou kunnen proberen om hem, ook buiten het vriendengroepje, aan te spreken, en elkaar zo beter te leren kennen. Als jullie niet samen zijn, zou je hem wat vaker een berichtje kunnen sturen. Op die manier zend je het signaal uit dat je om hem geeft. Ook via sociale media zouden jullie vaker een privégesprek kunnen voeren.

Heb je het vermoeden dat die jongen het tussen jullie zou kunnen houden, in het geval dat hij je afwijst? Ik kan me voorstellen dat velen het zouden begrijpen, als je aangeeft dat je, wat er tussen hem en jou gebeurd is, liever tussen jullie houdt.

Groetjes
Kenshin
Bedankt!😊 heeft iemand ook misschien andere ideeën?
Spreek eens alleen af en als hij dan vraagt waarom zeg dan eerlijk dat jr meer in hem ziet dan vrienden! Hopelijk heeft dit geholpen!! Ps ik heb zelf ook een probleem kijk pls en rea zou fijn zijn bij mijn topics xx alvast bedankt

Reageer