Vraag

Verliefd

  • 26 March 2019
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Heyy, ik zit met een dilemma..
Ik praat op app al een kleine 3 maand met een meisje die nog geen 20min van mij vandaan woont.
Wij vinden elkaar erg leuk, we praten leuk met elkaar alsof we al relatie hebben en ze noemt me altijd bby en ze gaf haar nmmr ook uitzichzelf via snapchat. Ik wil graag met haar afspreken en zij wilt dat ook graag met mij alleen laatst vroeg ik haar: laten we in paasvakantie gaan afspreken? Toen zei ze even kijken want ik ga rond die tijd ook naar turkije.. en vorige week vrijdag zouden we bellen om 10 uur savonds maar ik appte haar kwartiertje van te voren als ze al klaar was omdat ze hw deed... en toen kreeg ik als antwoord dat ze uitging want vrienden hadden haar gevraagd om mee te gaan. Dus als ik dr niet had geappt.. had ik wss niks gehoord van dr dat ze uitging. Maar ze zei dat ze miss nog wel kon bellen als ze om half 3 weer terug was, maar dat kon niet meer dus zei ze dat we sws die aankomende week gingen bellen maar dat is niet gebeurd. Dus ik zit even in twijfel. Durf haar ook niet echt meer hierom te vragen want straks kom ik zeurderig over. Alhoewel ze wel vertelde dat ze druk leventje heeft (havo school) (hockey) maar ik weet het gwn even niet meer.. daarom vraag ik het via hier. 🙂

4 reacties

Hey, Jongen,

Ik had vroeger ook zo iemand als vriendin, maar ik zeurde wel toen ze soms niet kon bellen, en toen blokkeerde ze me. Sindsdien niks meer van haar gehoord, dus ik zou niet bij haar gaan zeuren.

Ik zou het contact gewoon even afwachten en niks doen. Misschien kan je een keertje vragen hoe het met haar gaat, maar doe dat niet té vaak. Wacht het gewoon af en als ze je leuk vindt, stuurt ze wel een bericht terug. Als je opdringerig gaat doen, vindt ze je alleen maar minder leuk.

Maak niet dezelfde fout als ik!

Groetjes,
Geen_Naam
@Geen_Naam
Dankjewel!! Ik zal het proberen. Alleen ik heb vandaag heletijd niet met dr gepraat maar enigste wat ik krijg van haar is wie snap of gnn op snapchat. Ze zoekt niet zelf contact echt.. maar als ik het gesprek begin is het goed en reageert ze ook met xx enzo en Loveyou
Dusja zit beetje met handen in het haar van vind ze me echt leuk of ben ik te goed voor dr
Je bent niet te goed voor haar, want iedereen is zichzelf en is niet meer waard dan iemand anders. Ook niet wat betreft persoonlijkheden, er bestaan geen mooie en lelijke persoonlijkheden. Liefde is daarom gebaseerd op wat mensen vinden.

Dit had ik dus ook. Ze reageerde alleen als ik iets zei. Ik was smoorverliefd, dus dacht dat ik haar dingen moest zeggen. Eigenlijk had ik niks moeten zeggen, maar dat was mijn situatie.

Jouw situatie lijkt hetzelfde, maar ik weet niet of dat ook zo is. Misschien is ze gewoon verlegen en durft ze niet te vragen of je wil bellen.

Je kan dus even afwachten met praten. Dat is mijn advies. Als ze je dan vraagt waarom je niet hebt geappt, is ze waarschijnlijk verliefd op je. Je kunt dat proberen om een afspraakje te maken met haar, voor zekerheid. Zo zeg je haar dat je écht van haar houdt. Ga bijvoorbeeld een keer samen wandelen. Zo kom je ook romantische plekken tegen om elkaar te zoenen.

Je bent niet te goed haar, of andersom. Als het misgaat, is zij gewoon niet 'de ware'.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
@Geen_Naam
Dankjewel! Voor je snelle reactie.. nou mijn situatie is wel wat anders want ze zij dat ze me nooit kwijt wou en wil knuffelen en zoenen enzo en ze is wel beetje onzeker. Denk dat dat ook meespeelt
Verder is school en hockey ook drukte bij haar merk ik

Reageer