Vraag

Verliefd

  • 25 March 2019
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Als eerste: bedankt dat jullie dit lezen.

Wat is er aan de hand?
Ik kreeg laatst een Whatsappje van iemand en die zei: de meisjes: (...) en (...) zijn verliefd op je.
(Ik heb er ... neer gezet voor privacy.)
Mijn vraag is:
Doen meisjes dit echt of is dit grapjesmakerij?
Groetjes

3 reacties

Hey!

Dat is eerlijk gezegd iets waar we echt geen antwoord op kunnen geven hier.
Het is mogelijk dat het hier om een grappenmaker gaat, het is ook mogelijk dat het de waarheid is en dat die twee meisjes het niet durven te vertellen.
Ik denk eerder dat het hier om een grap gaat, want het lijkt me sterk dat een bepaalde persoon die informatie heeft over twee andere meisjes en dat nog eens zo stuurt...
Ik denk dat het handig is je af te vragen hoe betrouwbaar de persoon is die jou dat heeft gestuurd.
Ik denk dat je er het beste aan doet een screenshot te trekken van dat bericht en het te laten zien aan die meisjes en te vragen of dat klopt (kan uiteraard ook zonder het te tonen). Mogelijk weten zij er zelf niet eens van af dat dat gestuurd is geweest. Je kunt ook kijken of er signalen zijn dat zij verliefd op je zouden zijn.
Je kunt ook eens bij de zender proberen te polsen of het nou een grap was of hoe dat zit, maar ik denk niet dat je daar de meest nuttige informatie uit zal halen.
Ik denk dus dat je het er vooral met de meisjes in kwestie over moet hebben.

Groetjes
Lot
Eej Lot,
Bedankt voor je hulp, zal morgen eens kijken 😉
Lotte heeft gelijk. De kans is echter groter dat het een grap is. Toen ik in de brugklas zat, werd er ook vaak gezegd: 'Die en die hebben verkering.', 'Die is verliefd op...' Allemaal nonsense. Zelf heb ik zelfs een keer een nep WhatsAppchat gemaakt met een app, tussen een jongen en een meisje, die toen verkering aan elkaar vroegen. Nou, wat had ik toen leuke tijden meegemaakt, zeg. Hele klas boos op me, haha.

Tegen iemand zeggen dat 'die en die verliefd op je is' is zelfs nog makkelijker dan wat ik deed, dus dat is waarschijnlijk een grap.

Aan de andere kant kun je die chat gebruiken als smoes om met die meiden te praten als je ze leuk vindt. Het zal dan niet raar overkomen en het is dan eigenlijk de schuld van de persoon die jou dat bericht sturen dat je met hen praat. Een praatje maken, kan nooit kwaad, nietwaar?

Gegroet,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer