Vraag

Verliefd

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Ik ben verliefd op een jongen bij me op school.
Als hij in me buurt komt dan kijk ik steeds naar hem als iemand een knuffel geeft dan wordt ik stik Jaloers. Ik durf het hem niet te zeggen help wat moet ik doen? - Reactie aangepast door de Kindertelefoon -
Vriendelijke groeten
Lenix

1 reactie

Hey, eerst wil ik je erop wijzen dat je wel anoniem moet blijven op dit forum en geen echte namen van mensen mag gebruiken.

Leuk dat je verliefd bent op iemand. Ik ben dat ook en heb daarover een topic voor gemaakt, ik nodig je uit om daar ook een kijkje op te nemen, omdat het dit topic overlapt.

Het is een beetje raar als je uit het niets gaan lopen roepen dat je hem leuk vindt natuurlijk. Je moet het rustig aanpakken. Je kunt hem bijvoorbeeld eerst aanspreken en onschuldige vragen stellen, liefst als jullie alleen zijn. Misschien kun je dan zelfs een afspraakje regelen of zijn nummer vragen. Dat komt niet te wanhopig over.

Hij zit niet bij je in de klas? Dat is erg moeilijk natuurlijk. Probeer eerst gewoon af en toe met hem te praten en vrienden te worden. Kijk maar wat er gebeurt als jullie met elkaar praten.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer