Vraag

Verliefd

  • 18 March 2019
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen van 13 en ik vind een meisje uit mijn klas heel leuk, ik verbeeld en droom al over haar. Maar we praten bijna nooit en ik zou niet weten of ze mij leuk vind. Als ik het vraag ben ik bang dat iedereen erachter komt en dat ze nee zegt.

Heeft iemand advies?

6 reacties

hey,

aangezien jullie amper praten is direct vragen een beetje raar.

ik zou gewoon iets vaker met haar gaan praten, paar keer afspreken en dan leer je elkaar kennen, als je merkt dat het gaat lukken dan pas vragen
Hey!

Je bent verliefd maar weet niet zo goed wat je er nu mee moet doen.
Als je nu niet zoveel praat kun je beginnen met dat eens proberen wat meer te doen. Zoek wat meer contact, creëer een vriendschap.
Je kunt het ofwel rustig laten verlopen en stap voor stap gaan door bv. eerst wat meer contact te zoeken, maar je kunt ook nu al vertellen dat je haar leuk vindt.
Ik zou zeggen, een nee heb je, een ja kun je krijgen, maar ik snap dat je wat inzit met de reacties.
Wanneer je het vraagt, doe het dan sowieso altijd i het echt (vanwege screenshots,...) en als jullie alleen zijn en bv. niet gehaast zijn.

Hier vind je nog heel wat tips terug i.v.m. verliefdheid.
Je kunt ook op het forum eens zoeken onder de term 'verliefd', dan kom je vast heel veel helpende resultaten tegen.

Succes, en probeer te genieten van het feit dat je verliefd bent, het helpt niet om er over te lopen stressen.

Groetjes
Lot
Probeer contact te leggen want als je zoiets direct vraagt zal het niet zoals in films een ja worden waarschijnlijk is het dan een raar gezicht maar praat gewoon met haar en sluit vriendschappen maar zorg nou weer niet dat je te close wordt en dan ineens een relatie vraagt maar probeer haar jou te leren kennen en dan zal ze ook sneller verliefd op je kunnen worden hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes miilan
Hey,

Vandaag kwam er een meid uit m'n klas naast me zitten, niet voor mij, maar voor haar vriendinnen die achter me zaten. Daarom was het ook normaal en dit verhaal brengt me op ideeën voor jou.

Als je vrienden in de buurt van haar zitten, kun jij misschien in de buurt van haar zitten en wat kletsen met je vrienden. Misschien kun je haar dan ook bij het gesprek betrekken?

Groetjes,
Geen_Naam
Toevallig ging ze in de wiskundeles vandaag voor me zitten met een vriendin! De komende lessen blijven we zo zitten dus ik ga proberen de tips de gebruiken!

Bedankt voor al het advies 🙂
ik heb dit ook gehad hellaas en toen ik het vroeg werdt ik geplaagd maar ik vind juist dat je moedig bent als je dat doet en als ze je plagen Laat dan niet merken dat je verdrietig bent keer gewoon rug naar hun om en als ze wat onaardigs zeggen gewoon niks van aantrekken En btw je spreek haar niet zo vaak nou vraag haar mee naar de film dan kan je wat bij kletsen en wees jezelf vooral hoop dat je aan me tips wat hebt


GROETJES owen

Reageer