Verliefd

  • 31 December 2018
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
ik ben een meisje van 13 jaar inmiddels bijna 14, er is dus een VROUWELIJKE docent die echt heel aardig is. Ik weet niet echt wat ik voel voor dr. Zelf dacht ik eerst verliefdheid maar nu begin ik meer aan gewoon het denken dat ik haar een uitzonderlijk aardige docent vind.
Telkens moeten mijn vriendinnen naar ‘t toilet en die is dichrbij haar lokaal, ik ga dan staan in zo’n hoek waar ik haar precies haar lokaal uit zie lopen. Ik wil ook proberen telkens langs haar te lopen en als ik pauze heb kijk ik de hele tijd of ik haar kan vinden. Nu probeer ik dat minder te doen.
ik weet echt niet of het gewoon typisch aandacht trekken is of dat ‘t gewoon zo is dat ik een beetje verliefd ben. Ook laatst had ik een feest van school en zij kwam ook, doordat ik met mijn exbff heel veel aandacht aan dr heb besteed en een soort band heb gecreërd moest ik weer de hele tijd aan dr denken en ik zat ook de hele tijd naar dr te kijken.
pls iemand help mij!
ik heb hier nog nooit met iemand of iets over gepraat
xo annoniem!!!

6 reacties

Hoi

Je gedachten zijn vaak bij een docent. Het zou kunnen dat je een oogje op haar hebt. Voor hetzelfde geld voelen jullie elkaar heel goed aan, en heb jij daarom de behoefte om vaak in haar buurt te zijn.

Ervaar je de klassieke 'vlinders in je buik' of word je erg zenuwachtig rond haar? Dit zouden tekenen van verliefdheid kunnen zijn. Aan de andere kant voelt liefde voor iedereen misschien wel anders aan.

Zou je graag met haar ergens over praten? Is er iets dat je graag kwijt zou willen bij haar?

Groetjes
Kenshin
Hoi

de laatste tijd heb ik dat vlinders of zenuwachtigheid weg kunnen werken! Ik heb behoefte om dr buurt te zijn maar verder ook niks ofzo. Als ik wil praten met dr wordt ik wel zenuwachtig en kap ik het uieindelijk af en voer ik toch maar geen gesprek! Alhoewel... mijn vriendinnen zorgen toch wel dat ik een gesprek met dr voer maar ikzelf liever niet
Je wordt zenuwachtig als je met haar praat. Kan je haar mailen? Misschien helpt het om het ijs te breken d.m.v. een mail, en eventueel daarna in gesprek te gaan.

Goed dat je er met je vriendinnen over praat.

Groetjes
Kenshin
Ik weet niet hoe verstandig het is om het ijs überhaupt te breken.
Het gaat natuurlijk over een docent en een meerderjarige, wat een relatie... problematisch maakt.
Misschien werkt het voor jou wel ,maarja..
Hoi, ja ik had vroeger met mijn beste vriendin erge ruzie en ben naar haar toegestapt. Ik ben gaan mailen maar nu wil ze dat als ik iets wil bespreken over privé dat ik dan naar haar zelf toestapt en ik heb erge moeite om met volwassenen over mijn problemen te praten?

heeft iemand tips om met volwassenen over mijn problemen te praten. Ik praat zelfs met mijn ouders niet helemaal over mijn problemen zij weten daar vrij weinig van" alleen mijn vriendinnen weten van sommige problemen. Alsof ik moeite met praten heb ofzo. Daarom ben ik ook hierheen gekomen. Ik kan hier namelijk alles kwijt waar ik met niemand over praat en het is anoniem en ik voel mij hier ook niet de enige met een probleem en mensen die meedenken en mensen die begrijpen is echt heel fijn het helpt mij wel echt!

maar terug op m'n vraag heeft iemand suggestief of hulp ofzo?
Als je praten moeilijk vindt, kan je mailen. Het kan dat docenten en hulpverleners daarvoor openstaan. Als je liever een gesprek hebt, kan het helpen om op een briefje te schrijven wat je graag wilt vertellen. Op dat briefje kan je kernwoorden schrijven, of je hele verhaal dat je voorleest. Het kan ook helpen om met je gesprekspartner te delen dat je praten lastig vindt. Op die manier kan die persoon daar rekening mee houden.

P.S.
Voor de duidelijkheid zou ik graag even zeggen dat het niet mijn bedoeling was om Anno_x aan te zetten tot een relatie met die docente. Ik dacht dat Anno_x geholpen zou zijn met een gesprek. Dat gesprek hoeft niet per se over relaties te gaan.

Groetjes
Kenshin

Reageer