Vraag

Verliefd

  • 30 August 2018
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben dit jaar naar de brugklas gegaan en heb daarvoor een hele leuke jongen ontmoet die naar dezelfde klas gaat als ik. Ik appte vaak met hem en hij was heel aardig. Alleen toen sprak ik een keer met hem af. Ik kwam met mijn vriendin en hij met zijn vrienden. Voordat ik naar hem toe zou gaan vertelde ik aan mijn moeder dat ik wat langer weg was maar dat berichtje appte ik dus niet naar mijn moeder maar naar hem met al die hartjes en kusjes. Uitijndijk kwam ik daar alleen was het saai aangezien we niks deden. Hij zei toen tegen mij je mag gaan hoor ik snap het wel. Ik was gebleven alleen toen brak de eerste schooldag aan en sinds dien praat hij niet meer met me. Teminste niet echt. Ik probeer de hele tijd iets tegen hem te zeggen maar dan krijg ik het gevoel alsof hij me daardoor niet mag of dat ik me te overdreven gedraag. Ook telkens als ik andere meisjes bij hem zie staan samen met zijn vrienden word ik bang dat ik straks te laat ben. Wat moet ik doen?

4 reacties

hey!
maak weer gewoon een praatje met hem en probeer weer een keer aftespreken bevalt het je spreek dan vaker met hem af en ga wat leuks doen en dan zie je vanzelf of er nog een klik is tussen jullie.

en als je een berichtje naar je moeder stuurt dat het wat later wordt zorg dan wel dat je moeder de ontvanger is....

gr. sayittomy
Hey, ik zou inderdaad doen wat diegene hierboven zegt, maar als hij dan nog zo afstandelijk doet (voor mij is dit namelijk heel herkenbaar op dit moment) moet je het gewoon los laten en wachten tot hij weer naar jou komt. Anders ga je alleen maar achter hem aan zitten kan hij jou aan het lijntje houden. Het heel moeilijk maar ik zou het gewoon afwachten want als hij je echt leukt vind komt hij gewoon weer naar je toe xxx
hey!
maak weer gewoon een praatje met hem en probeer weer een keer aftespreken bevalt het je spreek dan vaker met hem af en ga wat leuks doen en dan zie je vanzelf of er nog een klik is tussen jullie.

en als je een berichtje naar je moeder stuurt dat het wat later wordt zorg dan wel dat je moeder de ontvanger is....

gr. sayittomy


hartstikke bedankt zelf wist ik eerlijk gezegd geen raad met wat ik doen moest:$
Hey,

Ik las net je andere topic en nu deze..
Pff best lastig als je iemand leuk vind maar je weet niet wat die ander van jou vind...
Het lijkt er op dat je niet weet hoe je je een houding bij hem moet geven. Ik denk dat je niet te veel moet nadenken over wat jongens leuk vinden (zoals je in de vorige topic vroeg) er is namelijk niet voor alle jongens een type.. ieder heeft een andere smaak.
Ik zou proberen op hem af te stappen en een praatje te maken of als dit spannend is of je weet niet hoe kan je hem misschien eens een appje sturen. Als hij hier niet leuk op reageert of zou laten blijken dat hij jou 'niet mag' zou ik hem laten gaan. Makkelijk gezegd misschien maar anders blijf je je maar druk maken terwijl die eigenlijk niet eens aardig tegen jou is.

Succes 😉

Reageer