Vraag

Verliefd

  • 30 June 2018
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, dit is misschien wel een beetje een raar verhaal maar ja... Ik zit nu in de brugklas en ik heb dus bijna vakantie. Maar sinds al een tijdje vind een jongen uit mijn klas mij leuk dat weet ik door zijn vrienden en hij laat het duidelijk merken, maar aan het begin was ik niet echt op hem het was meer dat we vrienden waren enzo. Maar sinds kort vind ik hem ook leuk, maar is wel een goed idee om hem te vragen de laatste keer dat ik hem zie voor de vakantie, want ik zie hem waarschijnlijk dus nog maar één keer. Hij weet trouwens niet dat ik hem leuk vind. Sorry voor als je het niet helemaal begrijpt je kunt me altijd nog een vraag stellen.

3 reacties

Zou je niet in de vakantie af kunnen spreken?

Enigzins hypokriet, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Hij zou jou nog steeds leuk kunnen vinden, wat niet ongebruikelijk is, dus je zou het hem kunnen vertellen.
Zie je hem dan niet na de vakantie?
Woon je niet in zijn buurt?
Ik woon niet heel dicht bij hem in de buurt, maar na de vakantie zie ik hem nog best wel vaak waarschijnlijk aangezien we op de zelfde school zitten alleen niet meer in de zelfde klas jammer genoeg. Maar ik ga hem denk ik wel vragen ik hoop dat ik dat dan nog wel durf.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zou de vakantie niet als struikelblok hier zien. Mocht hij ja zeggen gaan jullie toch gewoon in de vakantie afspreken? Dan hebben jullie beide juist veel tijd voor elkaar dus dat moet toch wel lukken. Soms woon je eenmaal wat verder weg van elkaar. Als je het er niet voor over hebt 30 minuutjes te fietsen kun je beter geen verkering vragen. Je wilt hem toch ook buiten school zien? Of wil je hem na de vakantie vragen en dan alleen een aantal keer kort op school zien? Dat gaat toch niet werken. Misschien ziet hij je na de vakantie wel niet meer zitten. Ik zou of nu handelen of niet. Tenminste als jij het wilt natuurlijk. Een vriendje komt je, net zoals veel andere dingen, niet aanvliegen.

Reageer